    From: NukeR <n...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie, a prawo.
    Date: Wed, 01 Jun 2005 00:34:15 +0200

    Dnia Tue, 31 May 2005 23:42:29 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki

    > Oczywiście, że musisz. Tak nakazuje ustawa o ewidencji ludności i
    > dowodach osobistych. Zameldowanie nie powoduje jednak żadnych większych
    > utrudnień -- w szczególności fakt zameldowania nie wpływa na uprawnienie
    > do zamieszkiwania w lokalu, ani na możliwość późniejszej eksmisji
    > lokatorów.

    ok rozumiem. A jakie moga byc kary/konsekwencje nie zameldowania kogos?

    Co do "utrudnien" czy np: mozliwa jest taka hipotetyczna sytuacja ze
    zamelduje w swoim prywatnym mieszkaniu osobe 'X' (ktora oplaca rachunki
    itp, ale nie mam z nia zadnej umowy) i chcialbym powiedzmy w 2h ja
    poprosic o opuszczenie lokalu? Czy ta osoba musi go opuscic bez zwlocznie
    (krotko mowiac czy mozna kogos bez jednego zdania wyrzucic) czy jednak
    taka osoba mieszkajaca bez zameldowania i bez zadnej umowy nie ma zadnych
    praw? Bo przeciez po zameldowaniu bedzie miala wpisane w dowodzie ze
    mieszka tu i tu i chyba bedzie mogla sie odwolac lub sprzeciwiac.

    --
    pozd. -=NukeR=-
    gg: 1367917 irc: #pinkfloyd.pl