  • Data: 2005-05-31 23:09:19
    Temat: Re: Zameldowanie, a prawo.
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01/06/2005 00:34, NukeR wrote :

    > ok rozumiem. A jakie moga byc kary/konsekwencje nie zameldowania kogos?

    Zapomniałem odnieść się do tego fragmentu w poprzednim poscie.

    Nie zameldowanie to wykroczenie. Grzywna w postępowaniu mandatowym albo
    sprawa w sądzie grodzkim (teoretycznie do 5000 zł) -- art. 147 § 1 kw,
    ale w praktyce jest to przepis martwy -- stosowany gdy sprawa braku
    zameldowania wyjdzie w innej sprawie, albo ktoś złoży zawiadomienie.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)