    Subject: Re: Zaliczka przekazem pocztowym w "Bursztyn Park"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 11 Jun 2017 02:01:49 +0200

    W dniu 11-06-17 o 01:54, m...@g...com pisze:

    > CEIDG nie ma Bursztyn Park, w poniedziałek sprawdzę ewidencję usług
    > hotelarkisch w UG. Co jeszcze można sprawdzić?

    I nigdy nie będzie, bo tego typu obiekty przeważnie prowadzą podmioty
    zewnętrzne. Goście zarejestrują działalność pewnie od lipca i wówczas
    będą i NIP i REGON mieć. Jakoś rezerwacje jednak muszą przyjmować i stąd
    ten problem. Ale z drugiej strony wysyłasz pieniądze w zasadzie
    nieznanej osobie. Zastanawiam się, czy w ogóle poczta im coś takiego
    wypłaci, bo podejrzewam, że adres zameldowania się nie będzie zgadzał.

    Pewnie mam zboczenie zawodowe, ale bez voutchera albo faktury pro forma
    bym raczej przekazem na jakieś lipne dane nie wpłacił.