  • 1. Data: 2005-09-28 19:19:56
    Temat: Zaliczenia na uczelni
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Czy istnieje jakaś podstawa prawna, na mocy której mógłbym domagać się
    zaliczenia mi przedmiotu na podstawie listy obecności przy braku wpisów w
    indeksie? Będąc studentem pewnego kierunku na uczelni uczęszczałem na
    przedmiot nie wymagany na tym kierunku studiów, ale uczęszczając nań robiłem
    przysługę uczelni - jest dokumentacja mojej pracy, są listy obecności na
    zajęciach. Później zacząłem studiować inny kierunek na tej samej uczelni, na
    którym ów przedmiot był wymagany. Średnio mi się widzi powtarzanie ośmiu
    semestrów - stąd moje pytanie. Przedmiot o którym mowa obowiązuje właśnie
    przez cztery lata studiów.

  • 2. Data: 2005-09-28 19:28:46
    Temat: Re: Zaliczenia na uczelni
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powtarzanie ośmiu semestrów - stąd moje pytanie. Przedmiot o którym mowa
    > obowiązuje właśnie przez cztery lata studiów.

    nie ma to dobra wola dziekana idz pogadaj z nim i nie wyjezdzaj z prawem bo
    na pewno nie zdasz :-)

    P.

  • 3. Data: 2005-09-28 19:40:19
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > nie ma to dobra wola dziekana

    Ech... że też, kuźwa, musiały być te wybory nowego dziekana ostatnio...
    Może oddać podanie z adnotacją rektora i wykładowcy, że przychylają się do
    mojej prośby?

  • 4. Data: 2005-09-28 19:51:17
    Od: "piohal" <p...@i...com.pl>

  • 5. Data: 2005-09-28 19:52:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Michał wrote:
> [...]
    > obecności na zajęciach. Później zacząłem studiować inny kierunek na tej
    > samej uczelni, na którym ów przedmiot był wymagany.

    W pierwszej kolejności pogadaj z prowadzącym, czy by nie zechciał Ci wpisać
    zaliczenia bez ponownego chodzenia. A jeśli nie to, to żebyś mógł
    przystępować do egzaminów (czy jakakolwiek jest tam forma zaliczeń) bez
    obecności. Z prowadzącym dogadasz się szybciej niż z dziekanem
    (generalnie).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 6. Data: 2005-09-28 19:53:00
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Tylko przepisanie z indeksu :/

  • 7. Data: 2005-09-28 20:06:05
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > W pierwszej kolejności pogadaj z prowadzącym

    było ich dwóch, u jednego 2 lata i u drugiego 2. Jeden już u nas nie
    pracuje.

  • 8. Data: 2005-09-28 22:30:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > było ich dwóch, u jednego 2 lata i u drugiego 2. Jeden już u nas nie
    > pracuje.

    Nie z tym, co prowadził, tylko z tym, co teraz prowadzi musisz się
    dogadać.