  • 1. Data: 2005-02-14 19:29:02
    Temat: Zaległy czynsz
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Witam!
    Mam do was pytanie. Otóż jest taka sprawa. Jestem współwłaściecielem pewnego
    domu. W domu jest wynajmowany sklep oraz mieszkanie. Wszytkie pieniadze
    inkasuje moja Ciotka która tez mieszka w tym domu. Czy mam jakies prawa do
    czesci pieniedzy z czynszu, jeżeli tak to ile wstecz moge żadac aby mi
    spłaciła zaległość. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-14 19:29:14
    Temat: Re: Zaległy czynsz
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Przemek napisał(a):

    1.
    > Czy mam jakies prawa do czesci pieniedzy z czynszu,
    2.
    > ile wstecz moge żadac aby mi spłaciła zaległość.

    Kocham roszczeniową pozycję polaków.
    Jeszcze nie wie czy może, a już pyta ile, i dlaczeo tak mało ;)

    Czy wynajmowana jest część wspólna, część ciotki, część twoja ?

    --
    > Sygnaturka zastępcza:
    > - Od tego jest ścierka, żeby była brudna.
    > - Podstawowe zasady higieny...
    > - Podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi, to
    się puka. A pan wchodzi bez pukania, z brudną ścierką.

  • 3. Data: 2005-02-14 19:58:51
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Wynajmowana jest cześć wspólna ponieważ dom nie jest podzielany na części a
    więc nie wiem co jest moje.

  • 4. Data: 2005-02-14 20:02:35
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > inkasuje moja Ciotka która tez mieszka w tym domu. Czy mam jakies prawa do
    > czesci pieniedzy z czynszu, jeżeli tak to ile wstecz moge żadac aby mi

    Czy łozysz cokolwiek na ten dom ? Czy tylko jestes w ksiedze wieczystej?
    Teoretycznie mozesz żadac takiej czesci, ile wynosi % twojej
    wspolwlasnosci .... a w praktyce to byloby dobrze, zebys udowodnil, ze
    cos jednak na ten dom wydajesz.

    --
    Krzysiek, Krakow