eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup niedziałającego telefonu › Re: Zakup niedziałającego telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup niedziałającego telefonu
    Date: Thu, 4 Aug 2016 14:42:44 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 44
    Message-ID: <no05rl$dts$1@dont-email.me>
    References: <57a353c3$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 4 Aug 2016 19:42:46 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="fca8c0feda7e57a44425fb01922b798e";
    logging-data="14268";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+ZJzu+tg/+l5o/DQQ7TWxqHtuI0DIwsD0="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <57a353c3$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:GCCNE6iz+bRSba5yH5Z8cNjsa4U=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757326
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8/4/2016 9:39 AM, Atlantis wrote:
    > Kilka dni temu znalazłem na Allegro aukcję używanego telefonu, który
    > byłby idealnym zamiennikiem dla poprzedniego, który niestety uległ
    > awarii. Aukcja zakończyła się bez rezultatu jeszcze zanim zdążyłem
    > zalicytować, ale ponieważ sprzedający jest z mojego miasta,
    > skontaktowałem się z nim.
    >
    > Wymieniłem ze sprzedawcą kilka maili. Zostałem zapewniony, że sprzęt
    > jest w 100% sprawny. Zgodziłem się na zaproponowaną cenę i umówiłem w
    > miejscu publicznym na sprawdzenie i ewentualną finalizację transakcji.
    >
    > Sprawdziłem podstawowe funkcje telefonu i nic nie wzbudziło moich
    > zastrzeżeń. Zapłaciłem i rozstaliśmy się ze sprzedającym. W domu
    > zdążyłem jeszcze skonfigurować swoje konta i ustawić odtworzenia backupu.
    >
    > Rano czekała mnie jednak przykra niespodzianka - wyświetlacza zaczął
    > pulsować, pojawiały się na nim czarne pasy, w końcu obraz zniknął
    > całkowicie. Po jakimś czasie pojawia się znowu i cała sytuacja się
    > powtarza. Telefonowi z mojej strony nie stała się żadna krzywda -
    > najpierw jechał w plecaku, zamknięty w oryginalnym pudełku, potem leżał
    > w pokoju na stoliku.
    >
    > Oczywiście możliwe jest, że telefon zepsuł się akurat w momencie
    > sprzedaży, jednak prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest (jakby nie
    > patrzeć) znikome. Mam powodu by podejrzewać, że sprzedawca wiedział o
    > symptomach awarii.
    >
    > Z trudem udało mi się skontaktować ze sprzedającym, który umył ręce od
    > całej sprawy. Stwierdził, że kupiłem sprawny telefon i teraz to mój
    > problem, a być może nawet sam go uszkodziłem i teraz próbuję zrzucić
    > winę na niego.
    >
    > Czy mogę coś zrobić w takiej sytuacji?
    >


    http://www.infor.pl/prawo/umowy/kupno-sprzedaz/30077
    0,Kupno-wadliwej-rzeczy.html


    No a jak juz dopelnisz wszystkich formalnosci to pozostaje ci sad w celu
    wyegzekwowania kasy.
    O ile to nie byl iphone za 2000 to ci sie po prostu nie oplaca.
    Wiecj stracisz na to czasu i nerwow niz to jest warte.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1