  • 11. Data: 2008-09-08 04:57:35
    Temat: Re: Zakup mieszkania i meldunek
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    news:ga1bmv$257$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, bo nie jest w rejonie.

    bzdura, juz od dawna nie ma rejonizacji nawet w przypadku zlobkow, mozesz
    zapisac gdzie chcesz, a to czy sie dostanie zalezy tylko i wylacznie od
    ilosci miejsc, albo kolejnosci zgloszenia

  • 12. Data: 2008-09-08 06:05:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerszen wrote:
> [...]
    > zapisac gdzie chcesz, a to czy sie dostanie zalezy tylko i wylacznie od
    > ilosci miejsc, albo kolejnosci zgloszenia

    Polecam ci rozprządzenie ministra edukacji w sprawie warunków i trybu
    przyjmowania uczniów do szkół publicznych.

    szczególnie par 4.1 mówiący o rejonach szkolnych.

    w przypadku żłobków, przedszkoli masz racje, w przypadku szkół
    publicznych nie.
    Dzieci mieszkające w rejonie danej szkoły muszą być do niej przyjęte.
    Dzieci niemieszkające mogą, ale nie ma warunku, że muszą. Decyzja zależy
    od dyrektora.

  • 13. Data: 2008-09-08 06:19:45
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    wiadomości news:8utdp5-i1g.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Masz na myśli ubezwłasnowolnienie?

    ubezwłasnowolnienie jest "czynnoscia" prawna.
    ja mówie o normalnej rodzinie, dalekiej od ideałów w której czasem zdarzaja
    sie zgrzyty i pewnych spraw nie da sie przeskoczyc.
    Pewnie niektórym nie miesci to sie w głowie, ale w normalnym swiecie nie
    oderwanym od rzeczywistosci takie rzeczy sie zdarzaja.

    Easy

  • 14. Data: 2008-09-08 06:21:17
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > bzdura, juz od dawna nie ma rejonizacji nawet w przypadku zlobkow, mozesz
    > zapisac gdzie chcesz, a to czy sie dostanie zalezy tylko i wylacznie od
    > ilosci miejsc, albo kolejnosci zgloszenia

    albo widzimisie dyrekcji...

    Easy

  • 15. Data: 2008-09-08 06:36:29
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 8 Sep 2008 06:57:35 +0200, Szerszen napisał(a):

    > bzdura, juz od dawna nie ma rejonizacji nawet w przypadku zlobkow, mozesz
    > zapisac gdzie chcesz, a to czy sie dostanie zalezy tylko i wylacznie od
    > ilosci miejsc, albo kolejnosci zgloszenia

    Nie do końca bzdura... O ile nie ma rejonizacji w obrębie danej jednostki
    terytorialnej, to zapisanie dzieciaka do przedszkola na terenie gminy gdzie
    nie ma się zameldowania może być problematyczne...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2008-09-08 07:53:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:idjc2ednatbm$.crfrjgg54c47$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > gdzie
    > nie ma się zameldowania może być problematyczne...

    malo ze nie jest problematyczne, to w przypadku np takiej warszawy jest
    norma, problematyczne jest zapisanie dziecka do zlobka czy przedkszola w
    obrebie miejsca swojego zamieszkania, szczegolnie jesli to "sypialnia" jak
    np rejony ursynowa, za to nalatwiej zapisac w rejonach centrum i
    srodmiescia, gdzie srednia wieku jest wyzsza i dzieci mniej

  • 17. Data: 2008-09-08 08:07:03
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Może być, a rejonowe MUSI być przyjęte (zerówka, SP, gimnazjum).

    -----

    > Czy jeśli dziecko nie będzie zameldowane w tym mieszkaniu, to czy będzie problem z
    posłaniem go do przedszkola/szkoły w tym
    rejonie?

  • 18. Data: 2008-09-08 09:25:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

> [...]
    > Pewnie niektórym nie miesci to sie w głowie, ale w normalnym swiecie nie
    > oderwanym od rzeczywistosci takie rzeczy sie zdarzaja.

    Jakie konkretnie?

    Bo to, że jakiś dupek odmawia złożenia stosownego oświadczenia
    potrzebnego do zameldowania nie zamyka definitywnie sprawy.

    Trzeba tylko chcieć.

  • 19. Data: 2008-09-08 17:35:17
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Możesz podać przykład, kiedy "nie ma możliwości"?

    49h w domu A, następne 55h w domu B, a w finale 60h w mieszkaniu, a urzędy 24h na
    dobę nie pracują.

    *piotr'ek*

  • 20. Data: 2008-09-08 19:02:29
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To znaczy mieć tam swoje główne miejsce pobytu, centralny punkt, do
    > którego się powraca.

    No to trzeba by niektórym wpisać 2 albo 3 miejsca zameldowania.

    > Kłamiesz.

    Nadinterpretujesz.

    > Z prawem masz problemy. Z polską gramatyką masz problemy.

    Oczywiście panie bezbłędny i nieomylny co to nigdy nie zapomina jednego przecinka
    wstawić.

    > Możesz sobie olewać przepisy, ale kiedyś może ci się to odbić czkawką,
    > jak trafisz na skrupulanta. Albo ktoś będzie szukał na ciebie "haka" -
    > choćby z zemsty.

    I? Życzę mu sukcesów.

    *piotr'ek*