  • 1. Data: 2004-03-04 09:45:21
    Temat: Zakup Butów Narciarskich
    Od: Aneta<a...@p...onet.pl>

    Mam pronlem z butami narciarskimi które zakupiłam 19.02.04. w
    sklepi "Rowmix", buty sa firmy "Dabello", ale po jednorazowym użyciu
    ich wiem że strasznie mi marzną w nich nogi. Napisałam zapytanie do
    sklepu i stwierdzili że nie ma mozliwości takiej reklamacji, a dokładnie
    napisali:
    niestety nie można reklamować butów na okoliczność marznięcia w
    nich nóg,
    ale jeśli się da to spróbujemy rozwiązać problem w inny sposób.
    Myślę że jako lekko używane postaramy się odsprzedać na zasadach
    komisu.
    Czy w takiej sytuacji jest jakaś szanasa reklamacji jak mozna ten
    problem rozwiązać...?
    Aneta

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-03-04 09:55:18
    Temat: Re: Zakup Butów Narciarskich
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisali:
    > niestety nie można reklamować butów na okoliczność marznięcia w

    odpowiem z punktu widzenia jeżdżącego na nartach: "jak jest zima to musi być
    zimno", a poważnie - stopa w jednej pozycji nie rusza się, nie ma właściwego
    ukrwienia, możliwe też, że zbyt mocno zapinasz but. Nie ma tak, że są buty
    "zimne" i "ciepłe" . Po prostu trzeba skarpetki z oddychającego materiału i
    trochę ćwiczeń przed wskoczeniem w but.

    TJ

  • 3. Data: 2004-03-04 10:53:13
    Temat: Odp: Zakup Butów Narciarskich
    Od: "Agnieszka J" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Aneta <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c26trh$luo$...@f...man.torun.pl...
    > Mam pronlem z butami narciarskimi które zakupiłam 19.02.04. w
    > sklepi "Rowmix", buty sa firmy "Dabello", ale po jednorazowym użyciu
    > ich wiem że strasznie mi marzną w nich nogi.

    Jeżdżę w tych butach cały sezon i jest OK. Może powinnaś założyć cieplejsze
    skarpety (sa takie fajne specjalne-narciarskie docieplone na pięcie i w
    palcach)? Mniej dociskać zapięcia?

    Pozdrawiam.
    Agnieszka

  • 4. Data: 2004-03-04 12:10:10
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/4/2004 10:45 AM, Aneta wrote:

    > Mam pronlem z butami narciarskimi które zakupiłam 19.02.04. w
    > sklepi "Rowmix", buty sa firmy "Dabello", ale po jednorazowym użyciu
    > ich wiem że strasznie mi marzną w nich nogi.
    [...]

    Obawiam się, że reklamacja nie zostanie uznana - buty spełniają
    określone normy, w tym zapewne te, dotyczące izolacyjności.
    Odczuwanie zimna zalezy nie tylko od obiektywnej temperatury wewnatrz,
    lecz od Twoich subiektywnych odczuć, krążenia krwi etc. - znam kilka
    osób, któym tez nogi marzną - kombinowały nawet z jakimiś grzałkami, ale
    niewielo pomogło.

    Trzymaj się ciepło (bez złośliwości :-) )

    PZdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-03-05 01:20:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c26trh$luo$1@flis.man.torun.pl>, Aneta wrote:
> [...]
    > napisali:
    > niestety nie można reklamować butów na okoliczność marznięcia w

    Tak w ogólnych kategoriach to jest to kłamstwo.

    > Czy w takiej sytuacji jest jakaś szanasa reklamacji jak mozna ten
    > problem rozwiązać...?

    Szansa jest ale możesz się na niej przejechać, bo jak ktoś już napisał w
    sumie nie wiesz czy buty są złe czy też ty jesteś wrażliwsza na zimno niż
    przecietny buto-kupca.
    Jeśli chciałabyś to zrobić formalnie, to powinnaś nająć rzeczoznawce który
    stwierdzi czy buty mają jakąś wadę. Jak stwierdzi to twoje górą. Jak nie
    to nie :) Proponuję, abyś skontaktowała się z oddziałem Federacji
    Konsumentów w swojej okolicy - z tego co wiem, mają trochę darmowych
    rzczoznawców na podorędziu, a może i będą potrafili udzielić bardziej
    praktycznych wskazówek.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-03-05 01:20:39