  • 81. Data: 2006-08-11 19:03:47
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    Powtórzyłeś moje pytanie. Tylko tyle.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 82. Data: 2006-08-11 23:14:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    s.com...

> [...]
    > telefonów komórkowych, laptopów itd.
    > Zapewniam Cię, że nie pojawiło się żadne nowe rozporządzenie, to

    Ale odszedłeś tym pytaniem od meritum...

    Gdyby na pokład samolotu można było wnosić telefony komórkowe, ale tylko te
    zakupione na tereinie portu lotniczego, to wtedy byłby adekwatny przykład.

  • 83. Data: 2006-08-11 23:20:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:in4uq3-9hr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > dokladnie tak sie reklamuja, placisz i ogladasz film, masz tam jakas
    > wzmianke na temat jedzenia?

    > a zostales poinformowany ze wolno ci jesc?

    Polska to wolny kraj, wszystko co nie jest zakazane, jest dozwolone.
    Ciebie poinformowano, że masz prawo oddychać, wyjść do toalety?

  • 84. Data: 2006-08-11 23:31:34
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Polska to wolny kraj, wszystko co nie jest zakazane, jest
    > dozwolone.
    > Ciebie poinformowano,

    Ta, nawet z tej okazji dostał klapsa przy urodzeniu.

  • 85. Data: 2006-08-11 23:35:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > dokladnie tak sie reklamuja, placisz i ogladasz film, masz tam jakas
    > wzmianke na temat jedzenia?

    Nie. W szczególności - nie ma wzmianek na temat zakazów jedzenia.

    > a zostales poinformowany ze wolno ci jesc?

    No i proszę - reinkarnacja udowodniona: w szerszeniu odrodził sie duch
    CzeKa ;->

    > jest prosta, placisz - ogladasz, a nie placisz - ogladasz i jesz

    Coś się zapętliłeś...

  • 86. Data: 2006-08-11 23:36:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Powtórzyłeś moje pytanie. Tylko tyle.

    Czasami pytanie jest też odpowiedzią.

    No, ale może to dla ciebie za skomplikowane...

  • 87. Data: 2006-08-12 05:04:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie. W szczególności - nie ma wzmianek na temat zakazów jedzenia.

    reklama to nie oferta

    KG

  • 88. Data: 2006-08-12 17:40:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Piszę na temat - o zakazie wnoszenia i szamania.

    Ale takiego (ogólnego) nie ma.

    > Realizacja zakazu przeszkadzania w oglądaniu filmu może polegać na
    > zakazie wnoszenia żarcia.

    Dotrze do ciebie, że mowa jest o zakazie wnoszenia tylko tego, co nie
    było kupione w kinie?

  • 89. Data: 2006-08-12 20:06:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Dotrze do ciebie, że mowa jest o zakazie wnoszenia tylko tego, co nie
    > było kupione w kinie?

    Tak, zatem uważam, że właściciel kina może tego zakazać.

  • 90. Data: 2006-08-12 20:41:21
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    > oto co powstało:
    > Tak, zatem uważam, że właściciel kina może tego zakazać.

    A ja uważam, że nie może, ICPMTZ?