  • 1. Data: 2006-08-08 07:53:34
    Temat: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Witam,

    Ciekaw jestem, czy opisywany tutaj

    36.html?skad=rss

    zakaz przynoszenia własnego jedzenia do sal kinowych i narzucanie
    obowiązku zakupienia wnoszonych przekąsek wyłącznie w kinowym bufecie
    jest legalny na gruncie naszego prawa?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-08 08:05:14
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Tue, 08 Aug 2006 09:53:34 +0200, Tomek w wiadomości
    <news:eb9fur$jfa$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > zakaz przynoszenia własnego jedzenia do sal kinowych i narzucanie
    > obowiązku zakupienia wnoszonych przekąsek wyłącznie w kinowym bufecie
    > jest legalny na gruncie naszego prawa?

    Nie bardzo. Przekracza granice władztwa zakładowego jako
    nieusprawiedliwiony celami, dla których zakład istnieje.

    --
    Sz.

  • 3. Data: 2006-08-08 08:08:44
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Szerr napisał(a):
    > Nie bardzo. Przekracza granice władztwa zakładowego jako
    > nieusprawiedliwiony celami, dla których zakład istnieje.

    Eeeee... a coś bliżej? Pierwszy raz spotykam się z takim pojęciem.

    Pozrdawiam

  • 4. Data: 2006-08-08 09:06:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zakaz przynoszenia własnego jedzenia do sal kinowych

    i??
    kino sluzy do ogladania filmow, anie do ciamkania, szeleszczenia, i tym
    podobnych odglosow, chcesz cos zjesc idz do restauracji ;)

    > i narzucanie obowiązku zakupienia wnoszonych przekąsek wyłącznie w
    > kinowym bufecie jest legalny na gruncie naszego prawa?

    a kto ci kaze cokolwiek kupowac???
    zmusza cie ktos do tego?

  • 5. Data: 2006-08-08 09:14:44
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Szerr napisał(a):

    > Nie bardzo. Przekracza granice władztwa zakładowego jako
    > nieusprawiedliwiony celami, dla których zakład istnieje.

    Jakie zadania z zakresu zadan publicznych wykonuje Multikino (bedace
    podmiotem prywatnym),ze mialoby przyslugiwac mu wladztwo zakladowe?

  • 6. Data: 2006-08-08 09:14:46
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    > kino sluzy do ogladania filmow, anie do ciamkania, szeleszczenia, i tym
    > podobnych odglosow, chcesz cos zjesc idz do restauracji ;)

    A czytać ze zrozumieniem potrafisz? Nie wypowiadałem się nigdzie na
    temat samego faktu jedzenia w kinie (który to zwyczaj osobiście uważam
    za naganny i dlatego stronię od kin), a na temat różnicowania jedzenia
    kupionego w kinowym bufecie od jedzenia kupionego gdzie indziej.

    > a kto ci kaze cokolwiek kupowac???
    > zmusza cie ktos do tego?

    Raczej ogranicza - jeśli chcesz zjeść, to tylko jedzenie z kinowego bufetu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-08-08 09:19:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > i??
    > kino sluzy do ogladania filmow, anie do ciamkania, szeleszczenia, i tym
    > podobnych odglosow, chcesz cos zjesc idz do restauracji ;)

    Nie mówimy o zakazie jedzenia w kinach tylko o zakazie jedzenia nie
    kupionego w kinie.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 8. Data: 2006-08-08 09:29:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Aug 2006 11:06:04 +0200, szerszen napisał(a):

    > kino sluzy do ogladania filmow, anie do ciamkania, szeleszczenia, i tym
    > podobnych odglosow, chcesz cos zjesc idz do restauracji ;)

    A skąd wniosek że kino służy tylko do oglądania filmów?
    "Popcorn i cola" to jeden z elementów wydarzenia jakim jest
    wyjście do kina (niektórzy rozróżniają pójście do kina od
    pójścia na film ;-) )
    Jak chcesz obejrzeć film w spokoju to możesz to zrobić w domu.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2006-08-08 09:45:41
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Tue, 08 Aug 2006 11:14:44 +0200, wombi w wiadomości
    <news:eb9ohr$160$2@mx1.internetia.pl> napisał(a):

    > Jakie zadania z zakresu zadan publicznych wykonuje Multikino (bedace
    > podmiotem prywatnym),ze mialoby przyslugiwac mu wladztwo zakladowe?

    W sumie racja.

    --
    Sz.

  • 10. Data: 2006-08-08 10:25:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > zakaz przynoszenia własnego jedzenia do sal kinowych i narzucanie
    > obowiązku zakupienia wnoszonych przekąsek wyłącznie w kinowym bufecie
    > jest legalny na gruncie naszego prawa?

    Nie jest legalny. Nie da się też go wyegzekwować - rewizji zrobić też
    nie mogą.