  • 1. Data: 2006-08-08 02:01:25
    Temat: materialy dowodowe zgromadzone w sprawie
    Od: fun <l...@a...pl>

    Doktor obojga praw, jak oglasza sie ksiadz postulator Oder, ma strone
    internetowa informujaca owieczki w Klechistanie o postepie prac nad
    wypchnieciem Konesera Kremowek na katolickie oltarze.

    Nie wiem ktore "prawa" Oder ma na mysli, ale podoba mi sie jeden z
    materialow dowodowych watykanskiego prawnika w sprawie Nieomylnego:

    http://www.vicariatusurbis.org/Beatificazione/Testim
    onianzepl.asp

    " ŚWIADECTWO - Krakow (Polska) (10 lipca 2005)

    Niestety nie zdążyłem wziąć ślubu przed Jego śmiercią i listownie
    prosić o błogosławieństwo na nowej drodze życia. Trzydziestego kwietnia
    zosta-łem mężem Katarzyny, z którą poznałem się podczas pielgrzymki w
    1999 roku na Błoniach. Podczas każdej późniejszej wizyty Jana Pawła II w
    Krako-wie działo się między nami *coś* mistycznego, *coś* szczególnego.
    Nawet jak było źle, powracały pozytywne emocje i uczucia. Po drugim
    kwietnia przeży-waliśmy mocno wydarzenia związane ze śmiercią
    Papieża-Polaka i do teraz myślimy o Nim ciepło i prosimy o Jego
    błogosławieństwo.

    Hubert z Krakowa"

    Czy ktos zna *prawna* definicje terminu "cos"?

    Moze byc w obojgu praw.

  • 2. Data: 2008-02-21 11:56:50
    Od: "Tomek _" <l...@a...pl>

    Kim jest Jezus?

  • 3. Data: 2008-10-15 18:39:40
    Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl>

    Następnym przykładem jest kamień węgielny inaugurujący nową budowlę.