  • 91. Data: 2006-08-12 20:59:40
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Tak, zatem uważam, że właściciel kina może tego zakazać.

    Zakazać może, ale skutek bedzie taki sam, jak zakaz fotografowania w
    centrach handlowych.

    M.

  • 92. Data: 2006-08-12 21:36:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Tak, zatem uważam, że właściciel kina może tego zakazać.

    W takim samym sensie, jak może np. zakazać oglądania filmów osobom w
    okularach.

  • 93. Data: 2006-08-13 08:04:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > W takim samym sensie, jak może np. zakazać oglądania filmów osobom w
    > okularach.

    Albo wchodzenia na seans śmierdzącym brudasom albo osobom pijanym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 94. Data: 2006-08-13 12:39:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Albo wchodzenia na seans śmierdzącym brudasom albo osobom pijanym.

    Ty na prawdę jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?

  • 95. Data: 2006-08-13 13:12:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Ty na prawdę jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?

    Udaję, naprawdę.
    Rzecz w tym, że w sferze prawa prywatnego nie musisz mieć
    szczegółowego upoważnienia wyrażonego w ustawie, aby działać w taki
    czy inny sposób. Zakaz wejścia z jedzeniem albo z obcym jedzeniem nie
    jest dyskryminujący (nie mówi się "kolorowym, okularnikom, gejom wstęp
    wzbroniony"), nie stanowi klauzuli abusywnej wymierzonej w prawa
    konsumenta - nie widzę zatem przeszkód, aby w regulaminie korzystania z
    sali kinowej go ustanowić.
    A teraz zamiast zaniżać poziom dyskusji wskaż podstawę prawną dla
    twierdzenia, że zakaz taki jest niedopuszczalny.

  • 96. Data: 2006-08-13 19:25:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Udaję, naprawdę.

    To przestań porównywać stan upojenia alkoholowego z krótkowzrocznością.

    > Rzecz w tym, że w sferze prawa prywatnego nie musisz mieć
    > szczegółowego upoważnienia wyrażonego w ustawie, aby działać w taki

    Są pewne klauzule niedozwolone.

> [...]
    > wzbroniony"), nie stanowi klauzuli abusywnej wymierzonej w prawa
    > konsumenta - nie widzę zatem przeszkód, aby w regulaminie korzystania z

    Zgodnie z KC taka klauzula jest niedozwolona - to już zostało wykazane.

    A jeśli koniecznie chcesz dyskryminację, to proszę bardzo: nie mają
    świadectwa, że jest koszerne, mogą być problemy przy pewnych problemach
    zdrowotnych i wymogu pewnej konkretnej diety itepe itede.

    > A teraz zamiast zaniżać poziom dyskusji wskaż podstawę prawną dla

    To nie ja rzucam stwierdzenia równie absurdalne, jak mylenie jajek z
    granatami odłamkowymi.

    > twierdzenia, że zakaz taki jest niedopuszczalny.

    Prześledź wątek od początku.

  • 97. Data: 2006-08-13 20:09:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > To przestań porównywać stan upojenia alkoholowego z krótkowzrocznością.

    Ale o okularach Ty zacząłeś pisać, prawda?

    > Zgodnie z KC taka klauzula jest niedozwolona - to już zostało wykazane.

    Wykazać to możesz sobie przed sądem a na grupie się dyskutuje. Taki
    zakaz nie narusza żadnej z klauzul abusywnych.

    > To nie ja rzucam stwierdzenia równie absurdalne, jak mylenie jajek z
    > granatami odłamkowymi.

    Nie możesz się pohamować przed trollowaniem, prawda?

  • 98. Data: 2006-08-14 05:38:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > nie mają
    > świadectwa, że jest koszerne, mogą być problemy przy pewnych problemach
    > zdrowotnych i wymogu pewnej konkretnej diety itepe itede.

    Nie pomylił ci się zakaz wnoszenia własnego jedzenia z nakazem kupowania i
    spożywania tego co sprzedaje bufet?