  • 1. Data: 2006-08-08 06:51:30
    Temat: Cieknący dach, a odpowiedzialność społdzielni mieszkaniowej
    Od: jerry <...@o...pl>

    Witam Państwa,
    Mieszkam na ostatnim piętrze w bloku i podczas deszczów jakie nawiedziły
    teraz zwłaszcza nasz region (Dolny Śląsk) zalało mi sufity w mieszkaniu.
    Lokal jest ubezpieczony ale czy nie mam żadnej możliwości domagać się
    odszkodowania od społdzielni do której zgłosiłem problem gdy na suficie
    pojawiła się pierwsza niewielka plamka wody, a dotąd (tydzień czasu)
    nikt się tym nie zainteresował?
    Proszę o poradę i informację jakie możliwości mam w tym zakresie i jaką
    dokumentacje powinienem sporządzić.
    Blok należy do spółdzielni mieszkaniowej, a mieszkanie jest
    własnościowe. Płacimy fundusz remontowy.
    Z góry dziekuję i pozdrawiam.