  • 71. Data: 2006-08-11 02:08:12
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Znamienne: nic nie ma o zakładaniu nóg na inne fotele,

    Niszczenie mienia.

    > tupaniu, głośnych okrzykach, itd.

    51KW, 107KW

    PS: znamienne - przychodzi lamer na grupę, na której dyskutuje się o
    prawie, a że prawa nie zna, to zaczyna gadać o własnej wierze,
    prywatnych zasadach oraz (i ci są najgorsi) o duchach ustaw.

  • 72. Data: 2006-08-11 02:12:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Wiesz co, wiele zakazów opiera się na podobnej zasadzie - czegoś nie
    > wolno ale nie wymuszamy tego. Wówczas polega się na czymś takim co
    > kiedyś zwało się "przyzwoitością".

    A ta "przyzwoitość" to z jakiej ustawy?

    A może czegoś nie rozumiesz w słowie "prawo", które widnieje w nazwie
    nieniejszej grupy dyskusyjnej?

  • 73. Data: 2006-08-11 02:12:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Załóżmy, że ktoś akurat dziś postanowił polecieć sobie samolotem i
    > dowiedział się, że nie wolno już wnosić na pokład samolotów
    > telefonów komórkowych, laptopów itd.
    > Zapewniam Cię, że nie pojawiło się żadne nowe rozporządzenie, to
    > jest wyłącznie decyzja przewoźników.
    > No więc - wolno im czy nie wolno?

    Załóżmy, że ktoś akurat dziś postanowił pojechać sobie tramwajem i
    dowiedział się, że nie wolno już wnosić do wagonów telefonów
    komórkowych, laptopów itd.
    Zapewniam Cię, że nie pojawiło się żadne nowe rozporządzenie, to jest
    wyłącznie decyzja przewoźnika.
    No więc - wolno mu czy nie wolno?

  • 74. Data: 2006-08-11 03:13:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Oferta publiczna: obejrzenie filmu na kinowej sali za określoną cenę.

    a jesteś pewien że właśnie taka jest oferta, czy tylko Ci się wydaje?

    > Przyjąłem ofertę, zapłaciłem - i teraz nagle wymyślają jakieś dodatkowe
    > warunki.

    były wcześniej

    > Warunki są takie: przychodzę, kupuję bilet i siadam w oznacoznym
    > miejscu. Koniec warunków, o których mi wiadomo.

    z łatwością mogłeś dowiedzieć się o innych a nie pozostawać przy swoich
    wyobrażeniach

    KG

  • 75. Data: 2006-08-11 05:17:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > A tutaj mówimy o prawie.

    Czy tobie wydaje się, że prawo to wzór matematyczny precyzyjnie opisujący
    wszystkie detale rzeczywistości? Otóż to jest niemożliwe i dlatego w
    przepisach są odwołania do tak nieprecyzyjnych pojęć jak zasady współżycia
    społecznego, przeciętna miara, zasady przyjęte w sprawach określonego
    rodzaju itp. Dlatego nie ma maszyn do wydawania wyroków tylko robią to
    ludzie.

  • 76. Data: 2006-08-11 05:20:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Niszczenie mienia.

    Bardzo naciągane.

    > 51KW, 107KW

    A na puszczanie wiatrów poszukasz czegoś w przepisach o ochronie
    środowiska czy sięgniesz do konwencji w sprawie zakazu stosowania broni
    chemicznej?

  • 77. Data: 2006-08-11 08:35:01
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 22:45:39 +0200, Olgierd napisał(a):

    > Ja nie zabronię ale właściciel kina może.

    Właściciel kina zrobi to co mu się opłaci. A bezwzględnej ciszy
    na pewno nie będzie wymagać bo mu połowa młodzieży nie przyjdzie
    - co oznacza plajtę. Widzisz jaki szum robią o to, że im ktoś
    nie kupuje coca-coli tylko wnosi własną - liczą każdą złotówkę
    nie tylko z biletu.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 78. Data: 2006-08-11 11:02:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > a jesteś pewien że właśnie taka jest oferta, czy tylko Ci się wydaje?

    Tak się ogłaszają i reklamują.

    > były wcześniej

    Gdzie? Ja nie zostałem o nich poinformowany.

    > z łatwością mogłeś dowiedzieć się o innych a nie pozostawać przy swoich
    > wyobrażeniach

    Treść umowy - o ile nie jest prosta i oczywista, a zawiera jakieś
    przedziwne "haczyki" - powinna zostać mi przedstawiona.

    Co to ma być, paragraf 22?

  • 79. Data: 2006-08-11 11:46:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:in4uq3-9hr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tak się ogłaszają i reklamują.

    dokladnie tak sie reklamuja, placisz i ogladasz film, masz tam jakas
    wzmianke na temat jedzenia?

    > Gdzie? Ja nie zostałem o nich poinformowany.

    a zostales poinformowany ze wolno ci jesc?

    > Treść umowy - o ile nie jest prosta i oczywista, a zawiera jakieś
    > przedziwne "haczyki" - powinna zostać mi przedstawiona.

    jest prosta, placisz - ogladasz, a nie placisz - ogladasz i jesz

  • 80. Data: 2006-08-11 18:41:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Niszczenie mienia.

    Jak założysz nogi na fotel to już niszczysz mienie?

    > PS: znamienne - przychodzi lamer na grupę, na której dyskutuje się o
    > prawie, a że prawa nie zna, to zaczyna gadać o własnej wierze,
    > prywatnych zasadach oraz (i ci są najgorsi) o duchach ustaw.

    Nie sądziłem, że stać Cię na taką samokrytykę ;-PP

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||