  • 21. Data: 2020-04-20 20:53:38
    Temat: Re: Zakaz odwołany ? nie znowelizowali §5 ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.04.2020 o 10:31, Trefniś pisze:

    > A jaką elektorat ma alternatywę?
    > Może oczywiście głosować na Kichawę albo Biedronia, ale w ten sposób
    > jedynie zafunduje sobie drugą turę i kolejne, niepotrzebne zarażenia
    > koronawirusem.
    > A i tak w konsekwencji wygra Duda, bo według totalsów GWno wie wszystko:

    Pierwszą turę Duda wygrać musi, bo nikt z pozostałych kandydatów nie
    przedstawił się i tak naprawdę nawet nie do końca wiadomo, jakie mają
    zamiary. Głosy się rozłożą. Ale jeśli nie wygra w pierwszej turze, to
    wkurzeni ludzie mogą zagłosować na kontrkandydata - kimkolwiek będzie.
    Dlatego PiS teraz zależy, by zniechęcić ludzi niegłosujących na Dudę do
    udziału w wyborach. Bo jak 20% wyborców zagłosuje na DUDĘ, a pozostali
    wybory zbojkotują, to on tymi 20% (przykładowymi) wygra.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-04-20 20:55:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.04.2020 o 14:00, J.F. pisze:

    > Zawsze moga oglosic koniec wirusa i odblokowac wszystkie zakazy.
    > Oczywiscie dzieki profilaktycznej polityce rzadu.
    > Potem byle przeczekac do wyborow ukrywajac wyniki :-)

    Nic nie trzeba ukrywać. Badamy teraz tylko tych podejrzanych, więc
    procent zakażonych jest stosunkowo wysoki. Przebadamy wszystkich i się
    okaże, ze jest na poziomie promila. Ogłosimy sukces. Potem będzie druga
    fala i tyle :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2020-04-20 21:38:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > koronawirusem.
    > A i tak w konsekwencji wygra Duda, bo według totalsów GWno wie wszystko:

    sie-nie-obrocic-duda-z-przodu.html

    > Hehe...

    I to jest właśnie ciekawostka przyrodnicza: ten kto na grupach zamiast
    argumentów rzuca obelgami, przekręca nazwiska, urządza wycieczki ad
    personam, praktycznie ze 100% pewnością okazuje się zwolennikiem PiSu.

  • 24. Data: 2020-04-20 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik DaNsOuNd d...@t...pl ...

    > Padło pytanie to padła też odpowiedź. Żadnej złośliwości lub
    > uszczypliwości z mojej strony nie planowałem.

    Spoko, tak odebrałem podpowiedz "włącz myslenie".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 25. Data: 2020-04-20 22:19:07
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 20:53 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > udziału w wyborach. Bo jak 20% wyborców zagłosuje na DUDĘ, a pozostali
    > wybory zbojkotują, to on tymi 20% (przykładowymi) wygra.

    Założę się, że Mimimimichnik wie lepiej.

    https://wyborcza.pl/7,75968,25877229,w-ktora-strone-
    sie-nie-obrocic-duda-z-przodu.html

    Zobaczymy, zweryfikujemy.

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2020-04-20 22:33:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Trefniś napisał(a) :

> [...]
    > koronawirusem.
    > A i tak w konsekwencji wygra Duda, bo według totalsów GWno wie wszystko:

    A coś dla niefanatyków wybiórczej? Bo "Pozostało 84% tekstu". Jak
    sobie go wykupię.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 27. Data: 2020-04-20 23:46:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.04.2020 o 22:19, Trefniś pisze:

    > Założę się, że Mimimimichnik wie lepiej.
    > https://wyborcza.pl/7,75968,25877229,w-ktora-strone-
    sie-nie-obrocic-duda-z-przodu.html
    > Zobaczymy, zweryfikujemy.

    Kimkolwiek jest ten gość na M, to trudno mi powiedzieć, co on wie
    lepiej, bo widzę tylko 16% jego wypowiedzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-04-21 02:57:16
    Od: m...@g...com

    Słuchałeś tego?
    https://www.bitchute.com/video/yrgOyP8jrW6f/?fbclid=
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg
    roznosi się wirusowo

  • 29. Data: 2020-04-21 19:26:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 22:33 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Trefniś napisał(a) :
    (...)

    sie-nie-obrocic-duda-z-przodu.html

    > A coś dla niefanatyków wybiórczej? Bo "Pozostało 84% tekstu". Jak sobie
    > go wykupię.

    Treść nieistotna, jak zwykle w wyborczej. Skoro GWno twierdzi, że wygra
    Duda, to wgra :)

    --
    Trefniś