  • 31. Data: 2021-09-25 12:38:11
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2021 o 11:56, Michał Jankowski pisze:

    > W jakim sensie "nie w tym"?

    Ten fałszywy blok z kawałkiem parkingu jest na kilkadziesiąt metrów na
    północ od kieleckiej 32;)

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-09-25 14:05:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.09.2021 o 12:38, Shrek pisze:

    > Ten fałszywy blok z kawałkiem parkingu jest na kilkadziesiąt metrów na
    > północ od kieleckiej 32;)

    Nie rozumiem. Zamiast całego ciągu kamienic Kielecka 28 do Kielecka 40
    wstawiony jest obraz bloku al. Niepodległości 121/123.

    MJ

  • 33. Data: 2021-09-25 14:22:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2021 o 14:05, Michał Jankowski pisze:

    > Nie rozumiem. Zamiast całego ciągu kamienic Kielecka 28 do Kielecka 40
    > wstawiony jest obraz bloku al. Niepodległości 121/123.

    Faktycznie.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-09-26 20:56:09
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    W dniu 2021.09.22 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Temat jest do dziś.
    > Jest nawet kanal na YT (audytobywatelski czy jakos tak) gdzie gość
    > zrobił z tego główny temat.
    >
    > Idzie pod rozne miejsca (cielownie, jednostki wojskowe etc) i filmuje.
    > I az sie w głowie nie misci ilu debili poajwia sie mowiac ze nie wolno
    > mu tego robić.
    >
    > Ale co jest najciekawsze - czesto wzywaja na miejsce policje która to
    > przyjezdza i m.in. legitymuje filmujacego.

    Oglądam ten kanał. Gość w większości przypadków jest zamaskowany
    kominiarką, czapką z daszkiem + okulary czarne, COVIDową maską, nawet po
    zniesieniu i przed nałożeniem obowiązku używania w terenie otwartym i
    wydaje mi się, że to powoduje interwencje ochrony i innych.
    Znam osoby, które mają podobne hobby i nikt nigdy nie wyszedł, o nic się
    nie pytał, gość przyszedł sfilmował, sfotografował i poszedł i nic nie
    było. Ten audytorobywatelski robi to w specyficzny sposób.

  • 35. Data: 2021-09-26 21:00:19
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.09.26 o 20:56, Henryk Hajdan pisze:

    > Ten audytorobywatelski robi to w specyficzny sposób.

    Zdecydowanie podzielam ten pogląd.
    W najnowszym odcinku przed magazynami Morskiej Agencji Gdynia grozili mu
    utratą zębów.

  • 36. Data: 2021-09-26 22:07:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.09.2021 o 21:00, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Zdecydowanie podzielam ten pogląd.
    > W najnowszym odcinku przed magazynami Morskiej Agencji Gdynia grozili mu
    > utratą zębów.
    I wcześniej, czy później tak się to skończy moim zdaniem. Dokąd biega
    wokół wartowników z służb, to pewnie nikomu się nie chce szarpać z
    idiotą. Ale jak za którymś razem wlezie gdzieś na jakiegoś nawiedzonego
    ochroniarza, to będzie mógł mieć pretensje tylko sam do siebie.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2021-09-27 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > szarpać z idiotą. Ale jak za którymś razem wlezie gdzieś na
    > jakiegoś nawiedzonego ochroniarza, to będzie mógł mieć pretensje

    W jakim sensie? Ogladałes o czmy mowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 38. Data: 2021-09-27 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Henryk Hajdan g...@r...com ...

> [...]
    > nigdy nie wyszedł, o nic się nie pytał, gość przyszedł sfilmował,
    > sfotografował i poszedł i nic nie było. Ten audytorobywatelski

    Nie sledze az tak dokładnie ale nawet jakby tak było to co?
    Naprawde uwazasz, ze ktos majacy złe zamiary nagrywałby cokolwiek z
    ulicy własnie w ten sposób?
    Na czym polega "podejrzanosc" tego działania?

    Pomijam fakt ze gosc pytany, odpowiada co robi i po co i tłumaczy ze
    robi to legalnie.

    Ale pal licho geniuszy z ochrony itp.
    Ale policja? Tez nie rozumieja, ze skoro gośc robi coś głupiego ale
    zgodnego z prawem to powinni to olac?

    Czy jeżeli ja zgłosze na policje ze dany przechodzien który mi sie nie
    spodoba idzie w sposób podejrzany po chodniku to policja powinna
    przyjechac i go wylegitymowac. Moge zgłaszac ze ktos robi cos co jest
    dozwolone?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 39. Data: 2021-09-27 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Kto czyta posty na grupę, nie ma wątpliwości.

    :) uff

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 40. Data: 2021-09-27 15:39:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > idiotą. Ale jak za którymś razem wlezie gdzieś na jakiegoś nawiedzonego
    > ochroniarza, to będzie mógł mieć pretensje tylko sam do siebie.

    Hmmm... a dlaczego nie do nawiedzonego ochroniarza?

    Nie znałem/nie oglądam tego kanału, ale twój komentarz skojarzył mi się
    z typowym kulsońskim myśleniem, parafrazując: "dokąd biega w miniówce
    po normalnym mieście, to pewnie nic się jej nie stanie, ale jak w
    miniówce wlezie do jakiegoś parku i trafi na jakiegoś nawiedzonego, to
    będzie mogła mieć pretensje tylko sama do siebie".

    Gdy ktoś normalny pójdzie na mecz i wejdzie między kiboli i dostanie
    kosę pod żebra, to powinien mieć pretensje tylko sam do siebie, bo
    wszedł między kiboli? Serio? Tak to powinno działać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr