  • 1. Data: 2007-06-12 07:30:51
    Temat: Zakaz fotografowania dokumentów w sądzie
    Od: jk <k...@p...onet.pl>

    Spotkałem się z tym nie raz. Księgi wieczyste są jawne ale nie można zrobić
    kopi z nich za pomocą aparatu fotograficznego.
    Oczywiście można zamówić odpisy ale słono kosztują i nie pokazują
    oryginałów dokumentów na podstawie których dokonano wpisu do księgi.
    Tak sama gdy byłem oskarżycielem posiłkowym mogłem zamówić kopie
    potrzebnych mi dokumentów z akt sprawy (i opłacić ksero w cenie 1 zł za
    stronę ) ale nie wolno mi było zrobić fotki akt.
    Na jakiej podtawie tak jest .
    Jaki przepis to reguluje.

  • 2. Data: 2007-06-12 09:03:16
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dokumentów w sądzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jk wrote:

    > stronę ) ale nie wolno mi było zrobić fotki akt.
    > Na jakiej podtawie tak jest .
    > Jaki przepis to reguluje.

    Żaden. Taki zakaz jest nielegalny. Niestety niektóre biurwy nadal żyją w
    latach 50-tych zeszłego wieku.

  • 3. Data: 2007-06-12 13:44:36
    Od: jk <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 11:03:16 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Żaden. Taki zakaz jest nielegalny. Niestety niektóre biurwy nadal żyją w
    > latach 50-tych zeszłego wieku.

    Wobec tego co mam zrobić jak pójdę do sądu i mi zabronią fotografowania.

  • 4. Data: 2007-06-12 13:49:20
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    jk pisze:

    > Wobec tego co mam zrobić jak pójdę do sądu i mi zabronią fotografowania.

    poprosic na pismie o uzasadnienie idmowy, poprosic o rozmowe z przelozonym

  • 5. Data: 2007-06-12 13:59:57
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 15:49:20 +0200, Sarpedon napisał(a):

    > poprosic na pismie o uzasadnienie idmowy, poprosic o rozmowe z
    > przelozonym

    Albo powołać się na opinię prawną Andrzeja Ławy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,zakaz;fotografowania,50

  • 6. Data: 2007-06-12 20:02:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jk wrote:

    > Wobec tego co mam zrobić jak pójdę do sądu i mi zabronią fotografowania.

    Zależy, jak wygląda próba egzekucji tego zakazu :)

    A tak ogólnie to niech podadzą na piśmie podstawę prawną (w końcu to
    sąd, to przepisy powinni znać ;-> )

  • 7. Data: 2007-06-13 07:38:17
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Biurwa nie ma nic do tego, zgodę lub nie wydaje sedzia.
    Trzeba w sekretariacie poprosić na pismie w takiej samej formie, w jakiej się wnosi o
    ksero.
    JaC

  • 8. Data: 2007-06-13 08:52:46
    Temat: Re:
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
    > Biurwa nie ma nic do tego, zgodę lub nie wydaje sedzia.
    > Trzeba w sekretariacie poprosić na pismie w takiej samej formie, w jakiej się wnosi
    o ksero.

    OK, nie twierdzę, że się mylisz, a ja w tym przypadku mam na 100% rację,
    ale ja poproszę o podstawę prawną.