  • 1. Data: 2007-06-11 22:54:55
    Temat: Pijany policjant na służbie - jak się zachować?
    Od: Dominic Bojarski <d...@g...com>

    Kilka miesięcy temu otrzymałem wezwanie na komisariat. Zostałem
    przyjęty przez
    funkcjonariusza, który ewidentnie był pod wpływem alkoholu. Sytuacja,
    w której
    się znajdowałem (byłem podejrzanym o uchylanie się od obowiązku obrony
    RP),
    była dla mnie zbyt stresująca, bym mógł w jakikolwiek sposób
    zareagować.
    Jednak dziś mój współlokator otrzymał wezwanie na ten sam komisariat,
    tym
    razem, jakoże jest cudzoziemcem, dotyczace jego prawa stałego pobytu w
    Polsce.
    Policjanta, z którym miał rozmawiac nie zastał, natomiast został
    przyjety
    przez innego funkcjonariusza, który wydawał się być dość pijany. Być
    może był
    to ten sam policjant, z którym ja miałem do czynienia.
    Nie wiemy co zrobić, by ktoś postronny, nie związany z tym
    komisariatem, zajął
    się tą sprawą.
    Czy spotkaliście się z podobnymi przypadkami? Jeśli tak, jak
    reagowaliście?

    Dominic

  • 2. Data: 2007-06-12 00:05:30
    Temat: Re: Pijany policjant na służbie - jak się zachować?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominic Bojarski" <d...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1181602495.099788.282300@p47g2000hsd.googlegrou
    ps.com...

    Na przyszłość, po stwierdzeniu takiego faktu (ale od razu, a nie teraz)
    telefon do jednostki wyższego stopnia).

  • 3. Data: 2007-06-12 05:23:57
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 15:54:55 -0700, Dominic Bojarski napisał(a):

    > Kilka miesięcy temu otrzymałem wezwanie na komisariat. Zostałem
    > przyjęty, innego funkcjonariusza, który wydawał się być dość pijany.
    > Być może był to ten sam policjant, z którym ja miałem do czynienia.

    Wyłapujesz konkrety? Kilka miesięcy temu, wydawał się, być może to ten sam.
    Teraz to wszystko może robić "wielką różnicę". Masz świadków na to co się
    wydarzyło kilka miesięcy temu? Zbyt późno podjęte działania, trzeba było od
    razu dzwonić do komendy wojewódzkiej i po zawodach.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!