  • 11. Data: 2005-06-06 18:03:57
    Temat: Re: Zablokowanie wyjazdu dziecka za granice
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Używam do newsów Mozilli Thunderbird i mam ustawione ISO-8859-2
    dla newsów wychodzących i przychodzących więc nie wiem w czym problem
    Postaram się coś z tym zrobić aby nie utrudniać wam czytania.
    Ale prosiłbym jednak o konstruktywne wypowiedzi
    Więc jeszcze raz powtórze:
    Jakiś czas temu podpisałem /niestety/ w Urzędzie Paszportowym zgodę na
    wdanie paszportu dziecku moja partnerka ma rodzinę w Kanadzie i miała
    wyjechać z naszym synem na wakacie do nich ostatnio okazało się że te
    wakacje to mają być na zawsze powiedziała że ma dość tego pieprz... kraju
    i mnie i że zostanie w Kanadzie na zawsze a że podpisałem zgodę to mogę
    jej skoczyć.
    Czy mogę jakoś zablokować wyjazd syna?
    Nieb chciałbym wyjść da chama psującego wakacje dziecku i matce ale po
    prostu chcę mieć synka po tych wakacjach tu a nie za wielką wodą.
    Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam Kerk

  • 12. Data: 2005-06-06 18:08:05
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostanie określona 'przy ojcu' jest jednak niewielkie.
    > Pomijając już, że procedury prawne w tym przypadku mogą trwać baaaardzo
    > długo i nawet jeśli uda ci się syna odzyskać to kilka lat możesz mieć z
    > głowy.
    >
    > Inne - zupełnie fundamentalne pytanie - to zastanowienie się, czy biorąc
    > pod uwagę rozpad Waszego związku, z kim chciałby być syn. Bo twoje uczycia
    > to jedno a jego uczucia to drugie. On pewnie chciałby być z Wami obojgiem,
    > ale tak się jak wynika z listu nie da...
    > I czy jednak ON nie wolałby być z matką nawet w Kanadzie?

    Standardowo mam ISO. Przepraszam. Nie zauważyłem, że pierwszy post był w
    UTF..
    Korzystam z tego pogardzanego OE po prostu.. Tam nie trzeba na takie
    duperele zwracać uwagi..

    Pzdr
    Brodek

  • 13. Data: 2005-06-06 18:18:24
    Od: Kerk <k...@o...pl>

[...]
    wakacje to mają być na zawsze powiedziała że ma dosyć tego pieprzon...

  • 14. Data: 2005-06-06 18:18:50
    Od: Kerk <k...@o...pl>

  • 15. Data: 2005-06-07 07:06:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Jun 2005 17:51:25 +0200,
    gardziej <gardziejewski@tlen> screamed:

    > o matko... ta grupa jest pl? bo nic nie moge przeczytac...

    To uzywaj mniej popsutego czytnika.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 09:06:13 user up 10635 days, 21:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I'd explain it to you, but your brain would explode.

  • 16. Data: 2005-06-07 10:41:25
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Używam do newsów Mozilli Thunderbird i mam ustawione ISO-8859-2

    U mnie wszysatko dobrze. Jeden "gardziej" mial kodowanie do bani :)

    Pozdr Maver

  • 17. Data: 2005-06-08 21:20:00
    Od: "Iwone" <i...@v...pl>

    W zasadzie wyraziłeś zgodę na podróżowanie po świecie, a nie na wyjazd na
    stałe. Z tego co wiem, matka dziecka nie ma prawa bez Twojej zgody wywieźć
    dziecka na stałe za granicę. Masz prawo wnieść pozew do sądu o porwanie, lub
    nawet uniemożliwić jej wyjazd oskarżając ją w prokuraturze o próbę wywozu
    dziecka bez Twojej zgody. Dziecko ma prawo przebywać w miejscu zamieszkania
    matki, ale na terenie Polski, na wyjazd na stałe powinna wystapić o zgodę do
    sądu.

    Mimo wszystko zasięgnij porady prawnika który powinien wyjaśnić Ci jak to
    wygląda od strony prawnej.

  • 18. Data: 2005-06-09 07:25:27
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Iwone" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    Witam,
    Na moje to sad rodzinny moglby cofnoc zgode na paszport zastepujac wole
    matki i nakazac jego zwrot ale czy to zrobi to inna para kaloszy.... :( Co
    do sciagania to jest juz post factum zatem troszeczke za pozno.
    Pozdrawiam Maver