  • 1. Data: 2005-06-05 22:35:15
    Temat: Zablokowanie wyjazdu dziecka za granice
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Jakiś czas temu podpisałem /niestety/ w Urzędzie Paszportowym zgodę na
    wdanie paszportu dziecku moja partnerka ma rodzinę w Kanadzie i miała
    wyjechać z naszym synem na wakacie do nich ostatnio okazało się że te
    wakacje to mają być na zawsze powiedziała że ma dość tego pieprz... kraju
    i mnie i że zostanie w Kanadzie na zawsze a że podpisałem zgodę to mogę
    jej skoczyć.
    Czy mogę jakoś zablokować wyjazd syna?
    Nieb chciałbym wyjść da chama psującego wakacje dziecku i matce ale po
    prostu chcę mieć synka po tych wakacjach tu a nie za wielką wodą.
    Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam Kerk

  • 2. Data: 2005-06-05 22:37:26
    Temat: Re: Zablokowanie wyjazdu dziecka za granice
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kerk wrote:

    [jakieś robaczki]

    Weź sobie przestaw kodowanie na obowiązujące ISO 8859-2...

  • 3. Data: 2005-06-05 23:56:25
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Kerk wrote:
    >
    > [jakieś robaczki]
    >
    > Weź sobie przestaw kodowanie na obowiązujące ISO 8859-2...

    Już czas. Mamy XXI wiek. UTF-8 nie boli.

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 4. Data: 2005-06-06 01:08:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz Zieliński wrote:

    > Już czas. Mamy XXI wiek. UTF-8 nie boli.

    Mnie nie. Mnie by nie bolała nawet mazovia czy pewien mało znany
    standard cyfronetu.

    Ale niektórych może - zwłaszcza pracujących na starszych/nietypowych
    maszynkach lub przez różne zdalne terminale.

    Poza tym ISO 8859-2 tym bardziej nie boli - a dodatkowo obowiązuje jako
    przyjęty standard. Patrz: FAQ grupy z 14 maja 2005.

  • 5. Data: 2005-06-06 05:21:34
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    A tak w ogóle, to Kerk o coś, zdaje się, pytał ?

  • 6. Data: 2005-06-06 06:07:58
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "R De" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d80mgs$3p0$1@news.onet.pl

    > A tak w ogóle, to Kerk o coś, zdaje się, pytał ?

    A tak w ogóle to o co pytał bo np. ja nie
    mogę_nie chce mi się tego "G" rozszyfrowywać. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Można bardzo dużo zauważyć gdy się patrzy."

  • 7. Data: 2005-06-06 06:21:22
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "Kerk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogę jakoś zablokować wyjazd syna?
    > Nieb chciałbym wyjść da chama psującego wakacje dziecku i matce ale po
    > prostu chcę mieć synka po tych wakacjach tu a nie za wielką wodą.
    > Bardzo proszę o pomoc

    Niestety nie wiem jak sprawę załatwić, gdzie ją zgłosić i czy jeszcze możesz
    coś zrobić.
    Zwróć tylko uwagę, że wyjazd na wakacje w tym przypadku to niemal pewość, że
    przez najbliżsych kilka lub kilkanaście lat syna nie zobaczysz. Chyba, że
    stać cię na latanie do Kanady. Bo prawdopodobieństwo, że po rozwodzie
    (rozumiem, że w tym przypadku będzie) miejsce zamieszkania dziecka zostanie
    określona 'przy ojcu' jest jednak niewielkie.
    Pomijając już, że procedury prawne w tym przypadku mogą trwać baaaardzo
    długo i nawet jeśli uda ci się syna odzyskać to kilka lat możesz mieć z
    głowy.

    Inne - zupełnie fundamentalne pytanie - to zastanowienie się, czy biorąc pod
    uwagę rozpad Waszego związku, z kim chciałby być syn. Bo twoje uczycia to
    jedno a jego uczucia to drugie. On pewnie chciałby być z Wami obojgiem, ale
    tak się jak wynika z listu nie da...
    I czy jednak ON nie wolałby być z matką nawet w Kanadzie?

    Wiem, że pytanie jest cholernie trudne.

    Pzdr
    Brodek

  • 8. Data: 2005-06-06 15:51:25
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > I czy jednak ON nie wolałby być z matką nawet w Kanadzie?
    >
    > Wiem, Ĺźe pytanie jest cholernie trudne.

    o matko... ta grupa jest pl? bo nic nie moge przeczytac...

  • 9. Data: 2005-06-06 16:37:20
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d81rnb$8e7$1@nemesis.news.tpi.pl

    > o matko... ta grupa jest pl? bo nic nie moge przeczytac...

    "PL", ale "inni" wymyślili, że teraz oni będą używać
    "UTF-8" i cała reszta która używa zalecanego ISO
    ma krzaki zamiast liter.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Autorytet to zdolność pozyskiwania przyzwolenia innych."

  • 10. Data: 2005-06-06 17:17:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej_K wrote:
> [...]
    >

    > "PL", ale "inni" wymyślili, że teraz oni będą używać
    > "UTF-8" i cała reszta która używa zalecanego ISO

    poszukaj programu, ktory potrafi wyswietlac poprawnie newsy w roznych
    kodowaniach.