eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu › Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-22 14:10:10
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PablO napisał(a):
    > Dla mnie naturalne jest to, że jak ktoś nie płaci to się z nim umowe
    > rozwiązuje a nie nalicza dalej opłaty niewywiązując się ze swoich
    > zobowiązań...
    >
    > Ja wiem że jestem winien operatorowi kase i rozumiem, że za te 2 mies.
    > przez które korzystałem z telefonu się mu należy. Nie rozumiem natomiast
    > dlaczego mam płacić za kolejne miesiące w których nie mogłem korzystać z
    > mojego telefonu?
    A czy korzystales z jakiejs promocji? Czy czas tej promocji minal? Jesli
    minal i mozesz bez dodatkowych sankcji rozwiazac umowe, to zrob to.
    Jesli nie - to sorki.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1