eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu › Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-23 14:29:07
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PablO napisał(a):

    >> Abonament obejmuje gotowość operatora do świadczenia usługi. Oni są
    >> gotowi cały czas świadczyć tę usługę, tylko Ty nie płacisz, więc zgodnie
    >> z umową zablokowali wychodzące.
    >
    >
    > A nie dałoby się obniżyć tego chociaż o te "darmowe minuty"?
    >
    >

    A jak chcesz wycenić cos "darmowego"? ;-) Jak za darmo, to cena = zero.

    A tak poważniej, gdyby zdarzyło się (ale pewnie się nie zdarzy), że
    świadczenie typu "darmowe minuty" byłoby wycenione w cenniku czy
    regulaminie promocji, wtedy masz pewne szanse. Nikłe, ale niezerowe.


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1