eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu › Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-23 15:33:00
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Darmowe minuty można wycenić w sposób łatwy, bowiem po ich wyczerpaniu
    > za kolejne się płaci wg jakiegoś cennika.

    ale wegług jakiego? Wiesz dobrze, że ta sama usługa moze kosztować 1
    grosz i 1 złotówkę.

    >
    >>A tak poważniej, gdyby zdarzyło się (ale pewnie się nie zdarzy), że
    >>świadczenie typu "darmowe minuty" byłoby wycenione w cenniku czy
    >>regulaminie promocji, wtedy masz pewne szanse. Nikłe, ale niezerowe.
    >
    >
    > Żadnych moim zdaniem, bowiem abonament jest wynagrodzeniem za gotowość
    > świadczenia usługi. A owa gotowość przecież nie była mniejsza tylko z
    > tego powodu, iż wobec zwłoki w płaceniu rachunków zablokowali mu
    > możliwość spowodowania większego debetu.
    >

    Jeżeli jest to abonament. Marketoidzi zaczęli ostatnio wymyslać różne
    głupstwa, żeby tylko jeleni upolować i w tym widze pewną szansę ;-)

    Ale generalnie masz rację. Z umowy wynika obowiązek płacena abonamentu,
    a np. z regulaminu prawo operatora do zablokowania połączeń wychodzących
    przy braku płatności. I nie występuje uzależnienie między tymi prawami.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1