  • Data: 2005-07-23 12:43:58
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: PablO <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):

    > Mogles Panie kolego.

    ;]

    > Miales numer i ludzie mogli sie do Ciebie dodzwonic.

    No super, to teraz mi powiedz np. jak mam kogoś zaprosić na browar,
    skoro tylko on może do mnie zadzwonić?

    > Wiec nie opowoiadaj, ze nie mogles.

    Budke telefoniczną też mam pod blokiem i moge odbierać z niej telefony,
    jakoś TPSA mi nie nalicza abonamentu ;]

    > Tak sie sklada, ze po prostu
    > skorzystales z uslugi blokowania polaczen wychodzacych w przypadku
    > niezaplacenia rachunku.

    Ładnie to napisałeś "skorzystałeś" ;D

    > Pozostales jednak nadal abonentem, miales swoj
    > przydzielony, aktywny numer i za to wlasnie placiles abonament.

    No i "darmowe minuty" zrobiły się jakoś strasznie drogie... Oczywiście
    skoro one były darmowe, to ich "odzyskać" nie można?

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";