  • 1. Data: 2002-08-09 17:59:06
    Temat: Za podszywanie do prokuratora ? (allegro)
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Witam.
    Mialem wlasnie telefon z Bialegostoku (moze ktos skojarzy).
    Ludzie dzwonili,ze dostali dysk za 250zl ode mnie, barracuda 4 (akurat taki
    sprzedaje na allegro). W paczce jednak nie bylo tego dysku a jakis sprzed 10
    lat o pojemnosci w MB :) Kupili poza aukcja.

    Nie tu jednak jest problem..
    Na paczce byly moje dane + telefon.

    Czy moge cos zrobic w tej sprawie, czy czekac na wezwanie do prokuratury w
    charakterze swiadka ? :)

    Ps. Adresy e-mail sie nie zgadzaly i adres dokad poszly pieniedze.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2002-08-09 18:22:04
    Temat: Re: Za podszywanie do prokuratora ? (allegro)
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > charakterze swiadka ? :)
    >
    > Ps. Adresy e-mail sie nie zgadzaly i adres dokad poszly pieniedze.

    Hmmm - mozna poczekac, ale w miedzyczasie poprowadzic male prywatne
    sledztwo.

    Zgodz sie, co Ci szkodzi? ;-) >>> http://link.interia.pl/f1634

  • 3. Data: 2002-08-09 19:52:11
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 9 Aug 2002 20:22:04 +0200, Sebastian D-D napisał/napisała:
    > Hmmm - mozna poczekac, ale w miedzyczasie poprowadzic male prywatne
    > sledztwo.

    Podejrzewam jedna i ta sama osobe, niestety nie kojarze personaliow.
    adres e-mail jest taki sam jak przy poprzednim "ataku".
    Na allegro uzywam loginu: pomorskp
    taki sam login mam na uczelni i takiego samego uzyl oszust aby kontaktowac
    sie z kupujacymi na allegro (p...@p...onet.pl) oraz dokladnie taki
    sam, przy poprzednim ataku (spamowal tysiace skrzynek z tego adresu,
    wpisujac zwrotny, moj prawdziwy z uczelni - tamta sprawa zajal sie dziekan
    po moich wyjasnieniach + logi z wiadomosci, ktore mi ludzie dostarczyli oraz
    admini z TPSA).

  • 4. Data: 2002-08-09 21:00:27
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    sprawa nie powinna byc ciezka do wyjasnienie bo pieniadze pewnie poszly na
    konto wiec prokuratura nie bedzie miala problemu z ustaleniem wlasciciela
    konta lub ewentualnie poprzez przekaz ale podczas odbioru przekazem jest
    potrzebny dowod osobisty wiec nie powinno byc problemu z ustaleniem
    tozsamosci danego sprawcy

  • 5. Data: 2002-08-09 22:01:23
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 9 Aug 2002 23:00:27 +0200, lord napisał/napisała:
> [...]
    > konta lub ewentualnie poprzez przekaz ale podczas odbioru przekazem jest
    > potrzebny dowod osobisty wiec nie powinno byc problemu z ustaleniem

    No dobra, a co jesli ta osoba podszywa sie pode mnie, wyludza kase i wplaca
    na moje konto ???
    Wtedy dla mnie juz jest sprawa niezbyt ciekawa...

    Motyw ? jakis uraz alboco ..
    Nie wiem, moze to byc przypadek ale 2 przypadki z tym samym kontem e-mail
    (p...@p...onet.pl) to chyba juz nie mozna mowic o przypadku a o
    jednej, wyrafinowanej osobie :)

  • 6. Data: 2002-08-09 22:23:13
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-Działyński)

    > No dobra, a co jesli ta osoba podszywa sie pode mnie, wyludza kase i
    wplaca
    > na moje konto ???
    > Wtedy dla mnie juz jest sprawa niezbyt ciekawa...
    I moze jeszcze zamiast Ciebie wysyla posty na pl-soc-prawo ???? :)

    Zgodz sie, co Ci szkodzi? ;-) >>> http://link.interia.pl/f1634

  • 7. Data: 2002-08-09 23:04:17
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 10 Aug 2002 00:23:13 +0200, Sebastian D-Działyński napisał/napisała:
    > I moze jeszcze zamiast Ciebie wysyla posty na pl-soc-prawo ???? :)

    To nie :)
    Ale jesli poszkodowany znalazl moje dane (telefon domowy) w internetowej
    ksiazce tel. znajac tylko moje nazwisko, to co za problem znalezc adres i nr
    konta ror dla potencjalnego "msciciela" ?

    Wiem, wszystko co umieszczamy w internecie moze byc uzyte przeciwko nam.

    Pytanie: Isc na policje i zglosic wyludzanie pieniedzy pod moimi danymi ?

    Ps. Pojde we wtorek, zloze doniesienie na policji, podejrzewam ta sama
    osobe, ktora mi kiedys bruzdzila na uczelni. Jesli tak, to wydaje mi sie,ze
    bedzie miala powazne nieprzyjemnosci.

  • 8. Data: 2002-08-10 05:22:59
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnal8iga.cqt.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
> [...]

    sie,ze
    > bedzie miala powazne nieprzyjemnosci.
    >
    > O wiele latwiej jest przeciez ustalic (przez poczte) dokad trafily
    pieniadze niz kto poslugiwal sie Twoimi danymi.
    WT

  • 9. Data: 2002-08-10 08:21:06
    Od: KaszaNova <k...@w...pl>

    Jasne, moja sprawa zostala umorzona wlasnie bo sprawdzaja wlasciciela
    konta. Kupilem ciasto do nalesnikow za 500 zl.

  • 10. Data: 2002-08-10 09:01:58
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 10 Aug 2002 10:21:06 +0200, KaszaNova napisał/napisała:
    > Jasne, moja sprawa zostala umorzona wlasnie bo sprawdzaja wlasciciela
    > konta. Kupilem ciasto do nalesnikow za 500 zl.

    A na ktory post odpowiadasz ? A raczej, ktora czesc, ktorego posta :>

    Ps. Ehh Ci juserzy...