eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZa napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest Ziobro?! ;-) › Re: Za napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest Ziobro?! ;-)
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest
    Ziobro?! ;-)
    Date: Mon, 24 Feb 2020 10:22:30 +0100

    > Niestety, chyba nie pomoże. Dzierżę prawdopodobnie jeden z mistrzowskich
    > tytułów w ilości mozliwych błędów na jeden wyraz. 8. Polonistka
    > potrzebowała lekkiej reanimacji.
    >
    > Niemniej przepraszam :)

    znam osobę co w wyrazie już zrobiła 3 błędy :) Widziałem ten tekst
    poprawiony przez polonistę :)

    Inna rzecz, że nawet znając ortografię, są ludzie z pewnymi
    zaburzeniami, które pisząc będą robiły błędy. Ba, będą robiły te błędy
    przepisując tekst. Sprawdzenie zaraz po napisaniu tekstu, jeśli coś nie
    zostanie wyróżnione często nic nie daje, dopiero przeczytanie tekstu po
    pewnym czasie, gdy nie masz w głowie tego co tam miało być napisane
    pozwala wychwycić błędy... Więc mogę to zrozumieć.

    Dawniej, by nauczyciel przymknął oko na błędy, trzeba było zasady
    ortografii znać bardzo dobrze.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl