eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZa napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest Ziobro?! ;-) › Re: Za napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest Ziobro?! ;-)
  • Data: 2020-02-24 11:18:47
    Temat: Re: Za napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest Ziobro?! ;-)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-24 o 11:03, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie bardzo rozumiem kontekst... Jak dla mnie ponieważ każdy jest inny,
    > to każdy ma jakieś zaburzenia odstające od normy, tyle, że każdy inne.

    Kontekst jest taki, że wyjaśniasz skąd się biorą błędy i od razu w swoim
    zdaniu
    dajesz błąd, którego nawet po zwróceniu uwagi nie zauważasz.
    Chodzi o użycie imiesłowu czynnego <<pisząc>> w odniesieniu do zaburzeń -
    bo jeśli ludzie, to raczej powinno być którzy.
    .
    A do użycia imiesłowu <<znając>> też można by się przyczepić, bo to
    zdanie jest wielokrotnie niepoprawne i myślałem, że dając takiego babola
    pokazujesz jak trudno jest
    coś napisać poprawnie.