  • 11. Data: 2011-02-09 16:25:28
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > do komornika tez masz pretensje?
    > duzo bylo czasu na rozwiazanie sprawy zanim siega sie po drastyczne
    > rozwiazania typu komornik czy zabierania prawa jazdy. zabierania prawka
    > w przypadku polski czy Europy to w oogle pomysl do d.., ale kto by sie
    > tym przejmowal. Kupe pomyslow skopiowano z ameryki totalnie bez
    > pomyslunku, ktore tam funkcjonowaly w zupelnie innych warunkach i mialy
    > sens.

    Jeśli ktoś ma dług i nie chce go spłacać to posyła się komornika, żeby
    odzyskał pieniądze, jeśli jest z czego. Prawo jazdy nie ma natomiast
    żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi. Idąc tym tokiem myślenia
    ("uprzykrzymy mu życie, to może zapłaci") "można by" też na przykład
    dłużnikowi wybić okna albo podrzucić płonący stolec na wycieraczkę.

  • 12. Data: 2011-02-09 16:47:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/9/2011 10:22 AM, to wrote:

    > Ale jaki ma z tym związek prawo jazdy? Może jeszcze paszport polsatu mu
    > zabiorą?

    juz napisalem jaki.
    po prostu bezmyslna kalka z amerykanskiego systemu.

  • 13. Data: 2011-02-09 21:47:03
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-09 17:25, to pisze:

    > żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi. Idąc tym tokiem myślenia
    > ("uprzykrzymy mu życie, to może zapłaci") "można by" też na przykład
    > dłużnikowi wybić okna albo podrzucić płonący stolec na wycieraczkę.

    Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie dłużnikowi
    pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do niego, żeby
    sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2011-02-09 21:48:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boukun wrote:
    > Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co dają represje ojca (myślę, że matce niepłacącej też zabierają
    > pj)? Przeciez to w konsekwencji jeszcze bardziej zubaża rodzica i
    > zabiera mu niekiedy możliwość np. zarobkowania...

    Szczególnie jak olewa płacenia na swoje dziecko...

    znalazł sie miłośnik alimenciarzy... człowiek nie płacący na swoje dziecko
    to najgorsza menda.

  • 15. Data: 2011-02-09 21:57:35
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > człowiek nie płacący na swoje dziecko to najgorsza menda.

    Generalizowanie nieuchronnie prowadzi do głupich stwierdzeń.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2011-02-09 22:16:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Szczególnie jak olewa płacenia na swoje dziecko...
    >

    > znalazł sie miłośnik alimenciarzy... człowiek nie płacący na swoje dziecko to
    > najgorsza menda.

    Ale co to ma wspólnego z prawem jazdy? A jak nie może, jak go nie stać? Jak nie
    ma pracy? Nie ma nawet prawa sam do jakiegokolwiek zasiłku? Powiesić go, tak?

    boukun

  • 17. Data: 2011-02-09 22:28:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maruda

    > Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie dłużnikowi
    > pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do niego, żeby
    > sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

    Gratuluję!

  • 18. Data: 2011-02-09 22:31:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Dyjor

    > znalazł sie miłośnik alimenciarzy... człowiek nie płacący na swoje
    > dziecko to najgorsza menda.

    Po to ludzie wymyślili prawo, żeby karać ludzi sprawiedliwie i sensownie,
    a nie na zasadzie "ten menda, a tamten srenda". Zabieranie prawka za
    niepłacenie alimentów to idiotyzm w najczystszej postaci, bo jedno z
    drugim nie ma najmniejszego związku. A co do tego kto jest większą mendą
    to kwestia bardzo subiektywna.

  • 19. Data: 2011-02-10 05:33:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maruda wrote:

    > Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie
    > dłużnikowi pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do
    > niego, żeby sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

    że też teraz w pierdlu internet osadzeni mają...

  • 20. Data: 2011-02-10 05:53:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 10, 12:33 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > że też teraz w pierdlu internet osadzeni mają...

    "w sumie to wypadki chodzą po ludziach, dom może sie zapalić, mogą go
    bandyci
    okraść, tyle złego sie teraz w świecie dzieje".
    Pamietasz kto to sugerowal, czy mam wskazac na ciebie pazurem?