  • 1. Data: 2003-01-17 18:16:56
    Temat: ZUS a Umowa zlecenia
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Od stycznia tego roku przedsiębiorstwa zajmujące sie przewozem produktów
    niebezpiecznych musza korzystac z porad tzw doradcy do spraw
    bezpieczeństwa. Mój znajomy zaproponował mi bym skończył kurs uprawniający
    mnie do zajęcia sie takim doradztwem. Doradztwo to bedzie prowadzone na
    podstawie umowy zlecenia. Nie wiem tylko jak wyglada sprawa zusu oraz to czy
    musze prowadzić działalnośc gospodarczą. Mam 25 lat i nie pracuje ( jestem
    na studiach doktoranckich). Uprzejmie prosze o jakies wskazówki i z góry
    dziekuje :)

    S.Z.

  • 2. Data: 2003-01-18 08:32:56
    Temat: Re: ZUS a Umowa zlecenia
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    od umowy zlecenia są odprowadzane składki zusowskie
    nie trzeba do tego działalności gospodarczej (to jest tzw. działalnosc
    wykonywana osobiście)

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie

    // wskazówki nt odczytywania kalkulacji www.ePolisa.republika.pl/pdf.htm

    Użytkownik szarwal <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b09haj$j2t$...@n...gazeta.pl...