  • 11. Data: 2009-05-28 21:32:48
    Temat: Re: ZUS: Student czy nie?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 28 maj 2009 17:01
    (autor pt
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvm90p$2j4$1@news.onet.pl>):

    > A nie może firmować tego, co się dał wyrzucić?

    Firmować to ja firmuję, bo przed kontrahentami to ja jako przedsiębiorca
    odpowiadam. Więc jak by miał pracować na czarno, to może pracować zupełnie
    bez papierka. Tylko potem jaki ZUS przylezie albo inkszy, więc wolę mieć
    umowy na alles i legalnie zlecać pracę.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-05-30 08:28:42
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > bez papierka. Tylko potem jaki ZUS przylezie albo inkszy, więc wolę mieć

    To też miałem na myśli tego drugiego, uczącego się studenta...
    Pozdrawiam
    ptatar

  • 13. Data: 2009-05-30 09:14:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 30 maj 2009 10:28
    (autor pt
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvqqo0$p6e$1@news.onet.pl>):

    > To też miałem na myśli tego drugiego, uczącego się studenta...

    No ale jemu się nie chce robić. Woli się uczyć. No nic, jakoś sobie poradzę,
    i tak idą wakacje....

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-05-30 09:52:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvqqo0$p6e$1@news.onet.pl>):

    > To też miałem na myśli tego drugiego, uczącego się studenta...

    No ale jemu się nie chce robić. Woli się uczyć. A udawanie, że tamten drugi
    robi, przecie nic nie zmienia. Tak samo mogę udawać, że ja robiłem, skoro
    ja wystawiam faktury.