  • 1. Data: 2009-05-28 08:44:43
    Temat: przepisanie mieszkania darowizna
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Proszę o poradę w następującej sytuacji:
    Jestem zameldowany u dziadka i wpisany na przydział w mieszkaniu komunalnym od
    15 lat.
    Chcemy wykupić to mieszkanie od gminy. Pieniądze na ten cel mam dać w całości ja,
    jak też pokryć wszelkie związane z tym koszty.
    Jakie podjąć kroki prawne, aby dziadek mógł po wykupieniu przekazać mi aktem
    darowizny to mieszkanie.Jak to zrobić, abym poniósł jak najmniejsze koszty. Jak
    zabezpieczyć się aby nie miały roszczeń i prawa do tego mieszkania córki dziadka i
    jak zabezpieczyć się, aby mi należało się wyłączne prawo własności do tego
    mieszkania.

  • 2. Data: 2009-05-28 09:04:56
    Temat: Re: przepisanie mieszkania darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal wrote:
> [...]
    > jak zabezpieczyć się, aby mi należało się wyłączne prawo własności do tego

    skontaktuj sie z prawnikiem i doradca podatkowym.
    Bedzie cie to kosztowalo kilkaset zlotych, a nie kilkaset tysiecy jak
    cos skopiesz.