    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS: Student czy nie?
    Date: Thu, 28 May 2009 23:32:48 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 28 maj 2009 17:01
    (autor pt
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvm90p$2j4$1@news.onet.pl>):

    > A nie może firmować tego, co się dał wyrzucić?

    Firmować to ja firmuję, bo przed kontrahentami to ja jako przedsiębiorca
    odpowiadam. Więc jak by miał pracować na czarno, to może pracować zupełnie
    bez papierka. Tylko potem jaki ZUS przylezie albo inkszy, więc wolę mieć
    umowy na alles i legalnie zlecać pracę.

    --
    Tristan