    From: u...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS
    Date: Mon, 18 Jun 2007 07:37:49 -0700

    On 18 Cze, 20:36, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:

    > 10 lipca.

    tylko pami taj ze deklaracja za czerwiec, wi c numer 062007, ja
    niestety sie pomyli em (nie wiedzia em) i wpisywa em miesi c z ozenia
    deklaracji i po kilku miesiacach okaza o sie e nie mam deklaracji za
    pierwszy miesi c, a wraz z tym i wp aty za pierwszy miesi c (za to
    wszystkie pozosta e wp aty i deklaracje by y sk adane o miesi c za
    wcze nie ;-)). Sko czy o si na zap acie za pierwszy miesi c + odsetki
    (na szcz cie nie du e).

    Usjwo