  • 1. Data: 2007-06-18 15:21:17
    Temat: watpliwosci co do terminow rozprawy
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam podejrzenie co do znajomosci powoda w jednym z sadow - prznajmniej w
    kancelarii sadowej

    Powod zlozyl 27/04 pozew w sprawie cywilnej (skarga paulianska) do Sadu
    okregowego w Olsztynie. Sad 11 czerwca wyznaczyl termin rozprawy na 4 lipca.
    Zostalo mi 3 tygodnie na odpowiedz na pozew i przygotowanie sie do rozprawy.

    Slyszac o co najmniej kilkumiesiecznym terminie na oczekiwanie na rozprawe w
    Warszawie mam pewne watpliwosci ... Poradzcie czy to normalne w osrodkach poza
    Warszawa czy tez lepiej zmienic wlasciwosc Sadu.

    Pozdrawiam
    Zonzi

  • 2. Data: 2007-06-18 15:32:21
    Temat: Re: watpliwosci co do terminow rozprawy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    T.Zon pisze:

> [...]
    > Zostalo mi 3 tygodnie na odpowiedz na pozew i przygotowanie sie do rozprawy.

    No i co w tym złego?

    > Slyszac o co najmniej kilkumiesiecznym terminie na oczekiwanie na rozprawe w
    > Warszawie mam pewne watpliwosci ...

    Niepotrzebnie.

    > Poradzcie czy to normalne w osrodkach poza Warszawa czy tez lepiej zmienic
    wlasciwosc Sadu.

    Do zmiany właściwości trzeba mieć powód.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com