  • Data: 2018-09-05 18:10:06
    Temat: Re: ZUS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    >Czasami rozśmiesza mnie niewiedza ludzi którzy udają prawników na
    >grupie.
    >W sytuacji kont emerytalnych to nie ma żadnego uzasadnienia i
    >aktualnie nie oznacza że od 1 stycznia będą wypłacane przez ZUS
    >emerytury po 10 tys zł - to kompletna bzdura.

    Tak a propos
    https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/najwyzsza-emer
    ytura-w-polsce-wynosi-ponad-21-tys-zl/5jntg89

    "Obecnie najwyższą emeryturę wypłaca się w woj. lubelskim i wynosi ona
    aż 21 512,94 zł. Tak duże świadczenie otrzymał mężczyzna, który miał
    zaliczony 60-letni staż pracy, a wniosek o emeryturę złożył dopiero po
    80. roku życia. "

    Poprezesowac we wlasnej firmie do powiedzmy 75 lat, potem przebadac
    sie gruntownie,
    podniesc sobie zarobki i potroic w rok konto w ZUS ... a potem isc na
    emeryture.

    ZUS sobie policzy, ze to juz nieduzo czasu zostalo, emeryturke wyliczy
    wysoka, a w dobrych ukladach moze ja jeszcze z 15 lat placic :-)

    J.