  • Data: 2018-09-06 09:02:20
    Temat: Re: ZUS
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b8ff404$0$612$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup
    > [....]
    > Ale badzmy realistami - za tych 10-20 lat, te osoby uslysza "nie mamy dla
    > was pieniedzy i co nam zrobicie" :-)
    > I ja sie czuje w tym momencie okradany.

    No właśnie na tym polega błąd w Twoim rozumowaniu. Gdyby ZUS był bankiem to
    właśnie tak mógłby zrobić. Ale FUS i ZUS bankiem nie jest. Wypłaca z
    bieżących wpłat. Oznacza to że tak mogłoby sie stać jak piszesz gdyby za te
    10-20 lat wymarli wszyscy młodzi Polacy, lub np. wyemigrowali jako
    europejczycy do Niemiec.