  • Data: 2018-09-06 15:21:11
    Temat: Re: ZUS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    >No właśnie na tym polega błąd w Twoim rozumowaniu. Gdyby ZUS był
    >bankiem to właśnie tak mógłby zrobić. Ale FUS i ZUS bankiem nie jest.
    >Wypłaca z bieżących wpłat. Oznacza to że tak mogłoby sie stać jak
    >piszesz gdyby za te 10-20 lat wymarli wszyscy młodzi Polacy, lub np.
    >wyemigrowali jako europejczycy do Niemiec.

    Danusiu - tez masz blad w rozumowaniu.
    Ile beda wyplacali, to bedzie zalezec od ustawy.

    A owszem, ja place swoim rodzicom, a dzieci beda placic mnie, a
    poniewaz nie wiadomo ile, to sie troche czuje okradany.

    No chyba, zeby tak jasno powiedziec - to jest podatek, i cieszcie sie
    bogaci imperialisci, ze bedzie liniowy, a nie progresywny.

    J.