    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Date: Thu, 27 Aug 2020 09:49:51 +0200

    Dałem negatywa i opisałem, że podróba (szczegółowo).
    Właśnie dostałem::

    'Cześć ..........,
    masz nową wiadomość w dyskusji.
    Wiadomość od sprzedającego
    ,,Witam, to jest nasz problem. Wysłałem Ci prośbę o usunięcie recenzji. Jeśli
    usuniesz recenzję, zwrócę Ci pieniądze. Dziękuję"
    Przejdź do dyskusji
    Pozdrawiamy
    Allegro'

    Jaki ruch proponujecie?

    To karta pamięci, zapytałem producenta (formularz RMA) czy towar jak na załączonych
    zdjęciach to oryginał czy podróbka (jeszcze nie
    ma odpowiedzi)

    -----
    > Facet sygnalizuje, że system oceny ALLEGRO przestał być wiarygodny, bowiem nie da
    się o oszuście napisać, że jest oszustem.
    > Oczywiście można to próbować obchodzić i pisać że jest "uczciwy inaczej", ale to
    trochę bez sensu.