  • Data: 2020-08-27 13:05:32
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-08-27, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Jeżeli ktoś przysyła karty pamięci mające 32 GB, (właśnie mi tyle wyskoczyło z
    H2testW), a sprzedaje je jako mające 128 GB to wg
    > Ciebie nie jest oszustwo?
    >

    > -----
    > ? Sama niezgodność w parametrach niczego takiego nie udowadnia.

    Zrozum, to nie o to chodzi co ja sądzę (jest to oczywiste, że to samo),
    a co Ty twierdzisz publicznie bez dowodów. W skrajnym przypadku facet
    pozywa Cię i mówi, że się pomylił, albo nie wiedział (takie sam kupił) a
    działał w dobrej wierze, po czym zwraca Ci kasę i pozywa Cię o
    odszkodowanie bo Twoja opinia naraziła jego biznes na straty.

    --
    Marcin