  • 1. Data: 2004-05-23 16:12:18
    Temat: Wzór wniosku o nadanie klauzuli przeciwko małżonkowi
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Poszukuję takowy - wszelkie linki mile widziane :-)

    andie

  • 2. Data: 2004-05-23 16:32:39
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8qii0$l9l$1@atlantis.news.tpi.pl

    http://www.bsdzine.org/rtfm/
    http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Piękno jest powierzchowne, ale brzydota przenika aż do kości."

  • 3. Data: 2004-05-23 17:44:27
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.bsdzine.org/rtfm/
    > http://tinyurl.com/p5nb

    Ciekawe linki - istotnie

    andie

  • 4. Data: 2004-05-23 18:26:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał w
    wiadomości news:c8qii0$l9l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Wzór akurat nie zależy od tego, do czego jest. Piszesz, że wnosisz o
    nadanie klauzuli wykonalności i tyle.

  • 5. Data: 2004-05-23 18:55:41
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "andie" a...@m...NoSpAm.pl napisał(a)
    w news'ie: news:c8qo30$gkc$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Ciekawe linki - istotnie

    Cóż z tego, że ciekawe jeśli wniosków wyciągnąć
    nie potrafisz.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"

  • 6. Data: 2004-05-23 20:08:50
    Od: sebol <i...@a...pl>

    andie wrote:
    > Poszukuję takowy - wszelkie linki mile widziane :-)

    Po prostu wskazac w uzasadnieniu ze jest domyślnie objetą wspólnością
    majątkową.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 7. Data: 2004-05-25 17:43:27
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Cóż z tego, że ciekawe jeśli wniosków wyciągnąć
    > nie potrafisz.

    Widzisz, przynajmniej dzięki mnie, ludzie Twojego pokroju nie są zdani na
    nudę ...

    Pozdrawiam

    andie

  • 8. Data: 2004-05-25 17:47:34
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c900kq$3uk$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Widzisz, przynajmniej dzięki mnie, ludzie Twojego pokroju nie są zdani
    > na nudę ...

    Zaś ignoranci Twojego pokroju pomimo próśb
    nadal nie konfigurują swojego czytnika. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Źli ludzie lgną do siebie jak zgnite rodzynki.

  • 9. Data: 2004-05-25 18:43:02
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    miasto, data

    do sadu rejonowego w miescie wydzial .......

    wierzyciel:
    jan scigajacy
    zam. miasto
    ul. scigajacego 1

    dluznik:
    jan zadluzony
    zam. miasto
    ul. zadluzona 1

    malzonka dluznika:
    zofia zadluzona
    zam. miasto
    ul. zadluzona 1

    wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci przeciwko malzonkowi dluznika

    wnosze o:

    1) nadanie prawomocnemu wyrokowi sadu rejonowego ....... z dnia ...... w
    sprawie ..... klazuli wykonalnosci takze przeciwko malzonce dluznika, zofii
    zadluzonej, z ograniczeniem jej odpowiedzialnosci do majatku objetego
    wspolnoscia ustawowa malzonkow jana i zofii zadluzonych

    2) zasadzenie od dluznikow solidarnie na rzecz wierzyciela kosztow klauzuli
    wykonalnosci wedlug norm przepisanych.

    uzasadnienie

    prawomocnym wyrokiem sadu rejonowego ..... z dnia ........ zostala zasadzona
    na rzecz wierzyciela, powoda jana scigajacego, od dluznika, pozwanego jana
    zadluzonego, kwota xxxxx wraz z odsetkami i kosztami procesu. jak wynika z
    ustalen wierzyciela, dluznik od kilku lat pozostaje w zwiazku malzenskim z
    zofia zadluzona. swiadczy o tym ........

    majac na uwadze przytoczone okolicznosci, uznac nalezy, ze wniosek w
    przedmiocie nadania klauzuli wykonalnosci wyrokowi sadu przeciwko zofii
    zadluzonej jest w pelni uzasadniony.

    jan scigajacy

    ******

    nadanie klauzuli wykonalnosci przeciwko malzonkowi dluznika z ograniczeniem
    jego odpowiedzialnosci do majatku objetego wspolnoscia ustawowa ma ten walor
    dla wierzyciela, ze komornik moze dokonac zajecia ruchomosci stanowiacych
    dorobek dluznika i jego malzonka bez wzgledu na to gdzie sie one znajduja
    wiec nawet wtedy kiedy nie sa one we wladaniu albo wspolwladaniu dluznika

    pozdr.
    marcin