  • 1. Data: 2004-05-23 16:33:33
    Temat: odprawa dla zwalnianych pracowników
    Od: ">>>EwaG<<<" <e...@w...pl>

    zostałam zwolniona z przyczyn ekonomicznych w grudniu 2003 .W lipcu zaczeła
    obowiązywać ustawa że jeśli nie miało się przepracowanych dwóch lat u
    ostatniego pracodawcy to należy się tylko jeno mieśięczna odprawa. W marcu
    tego roku usłyszałam w radiu P.R.1 że jest możliwość odwołania się od sądu
    pracy o wypłate trzy miesięcznej odprawy ale nie dotarłam nigdzie do
    szczegółów tej wiadomści. Może ktoś wie więcej na ten temat.

  • 2. Data: 2004-05-25 09:50:06
    Temat: Re: odprawa dla zwalnianych pracowników
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sun, 23 May 2004 18:33:33 +0200, na pl.soc.prawo, >>>EwaG<<< napisał(a):

> [...]
    > pracy o wypłate trzy miesięcznej odprawy ale nie dotarłam nigdzie do
    > szczegółów tej wiadomści. Może ktoś wie więcej na ten temat.

    Chyba ta sprawa w radio dotyczyła sytuacji gdy ktoś dostał wypowiedzenie
    jeszcze przed lipcem, tylko z jakiegoś powodu termin zwolnienia został
    przesunięty.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)