  • Data: 2003-11-01 14:57:27
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy prawo jazdy zrobione w USA jest tez chonorowane w Polsce, podkreslam
    > ze nadal mam stale miejscie zameldowania w Polsce. A samochod na ktorym bym
    > jezdzil jest zarejestrowany na mojego ojca.

    Boze, co za pierdoly ludzie tutaj na tej grupie wypisuja. Ja to juz
    przerobilem dziesiatki razy w Polsce. Prawa jazdy n.p. USA lub Kanady wazne
    sa na 6 miesiecy od daty wjazdu do Polski, i tylko 6 miesiecy. Wystarczy ze
    wyjedziesz na jeden dzien i dostaniesz pieczatke wbita w paszport. Dla
    swietego spokoju nalezy wozic paszport ze soba i policja nie przyczepia sie.
    Jedynie co moga mowic to ze jestes bogaty bo "obcy" i trzeba dac w lape ;)

    I niech nikt nie pisze ze jest innaczej bo juz raz stalem gdzies pod Radomiem
    o 3 nad ranem z drogowka i szukalismy w K.Drogowym, Pan Sierzant znalazl
    wyzej wymienione informacje.

    Pozdrawiam,

    Witek