  • Data: 2003-11-01 16:04:56
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    " Witek" <w...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bo0hkn$d0m$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > przerobilem dziesiatki razy w Polsce. Prawa jazdy n.p. USA lub Kanady
    wazne
    > sa na 6 miesiecy od daty wjazdu do Polski, i tylko 6 miesiecy. Wystarczy
    ze
    > wyjedziesz na jeden dzien i dostaniesz pieczatke wbita w paszport. Dla
    > swietego spokoju nalezy wozic paszport ze soba i policja nie przyczepia
    sie.
    > Jedynie co moga mowic to ze jestes bogaty bo "obcy" i trzeba dac w lape ;)
    >
    > I niech nikt nie pisze ze jest innaczej bo juz raz stalem gdzies pod
    Radomiem
    > o 3 nad ranem z drogowka i szukalismy w K.Drogowym, Pan Sierzant znalazl
    > wyzej wymienione informacje.

    Art. 94. 1. Osoba posiadająca krajowe prawo jazdy wydane za granicą,
    określone w konwencjach o ruchu drogowym, może kierować odpowiednim pojazdem
    silnikowym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie 6 miesięcy od
    daty rozpoczęcia stałego lub czasowego pobytu.

    2. Osoba posiadająca krajowe prawo jazdy wydane za granicą może otrzymać
    prawo jazdy odpowiedniej kategorii po oddaniu zagranicznego dokumentu
    organowi wydającemu prawo jazdy, z zastrzeżeniem ust. 4. Jeżeli prawo jazdy
    wydane za granicą nie jest określone w konwencjach o ruchu drogowym,
    dodatkowym warunkiem otrzymania polskiego prawa jazdy jest zdanie części
    teoretycznej egzaminu państwowego i przedstawienie uwierzytelnionego
    tłumaczenia zagranicznego dokumentu..