  • Data: 2003-11-02 10:16:22
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "LeNiN" <y...@c...barg.cy (ROT13)> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    To ja sie podlacze do tego watku ;)
    Otoż jest taki problem. Ojciec który mieszka w USA (jest obywatelem) chciał
    żeby mu wymienic prawojazdy (stare straciło juz waznosc)
    W tym celu udałem sie do stosownego urzędu i powiedziałem o sprawie. Pani
    powiedziala mi że wlsciwie to on musi byc osobiscie ale w drodze wyjatku
    moga to zrobic tyle że ojciec musi mi napisac upowaznienie potwierdzone
    notarialnie. Upoważnienie mam ale jest nastepny problem ponieważ nie mam
    jego dowodu osobistego (oddał kiedy wyrabiał paszport, ponoć kiedys taki był
    wymóg), a co najgorsze nie jest w Polsce zameldowany na stałe (tzn. wogóle
    nie jest zameldowany ;)) Cała sparawa utknęła w miejscu i wydaje sie iz nie
    jest do rozwiazania. Czy rzeczywiście ??

    --
    Pozdrawiam ----> Krzysztof
    GG: 1079451