  • Data: 2003-11-01 20:56:44
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Witek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bo0hkn$d0m$1@inews.gazeta.pl...

    > Boze, co za pierdoly ludzie tutaj na tej grupie wypisuja. Ja to juz
    > przerobilem dziesiatki razy w Polsce. Prawa jazdy n.p. USA lub Kanady
    wazne
    > sa na 6 miesiecy od daty wjazdu do Polski, i tylko 6 miesiecy.

    Sam również nie popisałeś się niczym lepszym jak "pierdołą".

    Art. 94. 1. Osoba posiadająca krajowe prawo jazdy wydane za granicą,
    określone w konwencjach o ruchu drogowym,

    Sęk w tym że prawka USAmańskie są niezgodne z konwencją o ruchu drogowym
    (tzw. konwencja genewska).Ładnie przeproś.

    Podr.
    Leszek