    From: "Traaq" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyzerowane rachunki.
    Date: Tue, 20 Jul 2004 14:44:23 +0200

    Użytkownik "Witek L." <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cdig71$1si$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,

    > Proszę o komentarz, czy TP SA może ode mnie zażądać zapłaty za
    poprzednie
    > faktury?
    oczywiście, że może. świadczyli usługę, ty z usługi korzystałeś

    > Jeśli tak, to czy konieczna tu będzie jakaś podstawa prawna, czy
    wystarczy
    > stwierdzenie, że błędnie działał system billingowy, choć dlaczego
    to ja
    > mam ponosić tego konsekwencje.

    wystarczy korekta ze względu na błąd - jeżeli nie negujesz ilości
    rozmów

    konsekwencji żadnych nie poniesiesz, bo też nie ma ku temu
    przesłanek.

    jak się zorientują, wyślą ci korektę i poproszą o zapłątę całości na
    raz.

    ty oczywiście zadzwonisz i stwierdzisz, że jednorazowo taaakiej kwoty
    nie wyasygnujesz
    więc proszisz o rozłożenie na raty, takie jak miały by być poprawne
    rachunki.
    oni stwierdzą, że OK i będą raty dopisywać do kolejnych rachunków.

    ćwiczyłem temat 3 miesiące temu

    pozdr
    Traaq