  • 1. Data: 2006-09-02 14:42:44
    Temat: Wysokość mandatu ????
    Od: "fredperry" <f...@n...com>

    Witam
    Mam pytanie czy Policjant może sobie sam dobierac wysokość mandatu czy jest
    to z góry ograniczone
    Dostałem mandat z art.65 KW w wysokości 500zl
    Dla mnie to wielka przesada ale nie miałem wyjścia gdyż straszono mnie sądem
    jeśli bym nie podpisał tego mandatu...czy ktoś może coś więcej mi powiedzieć
    na temat przyznawania mandatów...bo w tym kraju to prawo chroni tylko
    złodzieji i bandytów a dla normlanych obywateli bywa tylko wymuszenie ich
    dochodów .Brak słow
    POZDR

  • 2. Data: 2006-09-02 15:07:05
    Temat: Re: Wysokość mandatu ????
    Od: Plantator <x...@o...pl>

    fredperry napisał(a):
> [...]
    > na temat przyznawania mandatów...bo w tym kraju to prawo chroni tylko
    > złodzieji i bandytów a dla normlanych obywateli bywa tylko wymuszenie ich

    Jeśli podpisałeś mandat to już nic nie możesz zrobić, następnym razem
    nie podpisuj tylko się sądź, sąd by ci i tak większego nie przyznał.

  • 3. Data: 2006-09-02 15:19:31
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    fredperry wrote:
> [...]
    > na temat przyznawania mandatów...bo w tym kraju to prawo chroni tylko
    > złodzieji i bandytów a dla normlanych obywateli bywa tylko wymuszenie ich

    Nie straszono cię, tylko poinformowano,że możesz mandatu nie przyjąć
    jeśli się z nim nie zgadzasz i wóczas sprawa będzie rozpatrywanaq przez
    sąd grodzki.

    Jak cię nie postraszono, to mógłbyś mieć słuszne pretensje, że nie
    wiedziałeś, że jest taka możliwość.

  • 4. Data: 2006-09-02 16:29:10
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    fredperry <f...@n...com> napisał(a):

    >bo w tym kraju to prawo chroni tylko
    > złodzieji i bandytów a dla normlanych obywateli bywa tylko wymuszenie ich
    > dochodów .Brak słow
    > POZDR

    O kim piszesz? O sobie? Uważasz, że za oszustwo co do swojej tożsamości pan
    policjant powinien ci paluszkiem pogrozić i po główce pogłaskać?
    Wg planów ministerstwa - ten czyn ma stać się przestepstwem. Masz szczęście,
    że się jeszcze na wykroczenie załapałeś...

  • 5. Data: 2006-09-02 16:55:07
    Od: "fredperry" <f...@n...com>

    Użytkownik " jb" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wg planów ministerstwa - ten czyn ma stać się przestepstwem. Masz
    > szczęście,
    > że się jeszcze na wykroczenie załapałeś...

    Nie znasz sprawy i piszesz...
    Wiesz sadze ze to co sie dzieje w tym kraju to olbrzymia przesada...zamiast
    łapac bandytow i zlodzieji to zatrzymuje sie normlanych spokojnych
    ludzi...prawie kazdy czlowiek zawsze broniac sie poda inne dane tym bardziej
    jak nie wiem ze moga one zostac zweryfikowane...ministerstwo potrafi tylko
    wymyslac kolejne glupoty i karac tych od ktorych moze wyciagnac w jakis
    psosob pieniadze,ale jesli chodzi o zlodzieji i gangsterow to tych sie
    boi...wystarczy przejechac sie PKP i zobaczyc co sie dzieje...zatrzymywani
    sa ludzie bezbronni tacy co pija sobie piwo w przedziale a ci ktorzy
    okradaja i bija ludzi uchodza za zbyt ryzykownych do spisania...wiec czemu
    ma sluzyc takie zasrane prawo...bandytom....szkoda gadac
    Kiedys zamordowali mi kolege i co sprawe zatuszowano bo zrobili to ludzie
    ktorzy uwazani sa przez policje za gangsterow ale bezdomnych i normlanych
    mozna ciagac po sadach lub wlepiac im beznadzijne mandaty bo sa nie
    niebezpieczni...jak ogladam te spoty reklamowe PIS to zygac sie
    chce...bezpiczne panstwo...zyje nam sie lepiej...BEZSENS
    I co teraz ktos poda ze strachu zle dane i co pojdzie do wiezienia...a taki
    bandyta co zamorduje bedzie sie smial i wciaz chodzil bezkarny...czlowieku
    sieczke robia tym policjantom w glowie...ucza ich tylko jak maszyny wlepiac
    jak najwiecej mandatow oby tylko nie trafili na kogos kto jest niebezpieczny
    bo wtedy bedzie tragedia

  • 6. Data: 2006-09-02 18:01:08
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "fredperry" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    >normlanych spokojnych ludzi...

    Ale ty nie jestes ani normalny ani spokojny

    >prawie kazdy czlowiek zawsze broniac sie poda inne dane

    LOL. Prawie robi wielką roznice.

    > I co teraz ktos poda ze strachu zle dane

    Dobre. Pozycz mi 50 tys. A ja ze strachu zebym nie musiala ci ich splacac
    podam ci "zle dane". Dalej uwazasz, ze to pikus?

    Angie

  • 7. Data: 2006-09-02 18:21:15
    Od: "fredperry" <f...@n...com>

    Użytkownik "Angie" <h...@W...fm> napisał w wiadomości

    > Ale ty nie jestes ani normalny ani spokojny

    A skad ty mozesz wiedziec...znasz mnie...potrafisz pisac tylko glupoty

    > Dobre. Pozycz mi 50 tys. A ja ze strachu zebym nie musiala ci ich splacac
    > podam ci "zle dane". Dalej uwazasz, ze to pikus?

    A to wlasnie jedna z nich...co ty porownujesz...wez...lepiej nic nie pisz

  • 8. Data: 2006-09-02 19:04:35
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    > A skad ty mozesz wiedziec...znasz mnie...

    Na szczescie nie.

    >potrafisz pisac tylko glupoty

    A co, masz na to wylacznosc?:)

    >co ty porownujesz...wez...lepiej nic nie pisz

    Twoja morlanosc kalego. Zrobiles cos zlego i zamiast sie do tego przyznac to
    dorabiasz do tego glupia ideologie. Gdyby zas ktos orznal cie w sposob,
    ktory opisalam pewnie nie uwazalbys go za "spokojnego i normalnego, ktory ze
    strachu podal zle dane" ale polecialbys z placzem na te sama policje do
    ktorej masz teraz takie pretensje.

    Angie

  • 9. Data: 2006-09-02 23:38:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fredperry" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    Pomijając, ze faktycznie nie znam sprawy. Możesz mi podać choć jeden racjonalny
    powód, by normalny uczciwy obywatel miał łgać policjantowi co do swojej
    tożsamości?