    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Date: Thu, 24 Nov 2011 21:35:34 +0100

    W dniu 2011-11-24 12:57, boukun pisze:

    > Użytkownik "Mateusz"<m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pozwoliłem sobie puścić ten wątek na soc.culture.polish i poddać to
    > komentarzowi...
    >
    > Cytuje tu taką odpowiedź jednego Żyda:
    >
    > Na ten temat (korzystanie z gniazdek w miejscach publicznych, min w
    > Starbucks) jest sporo wypowiedzi na Net
    >
    > http://ask.metafilter.com/57376/Restrictions-on-usin
    g-laptop-in-coffee-shop-or-library

    > Skoro uczelnia jest oplacana przez podatnika, mnie osobiscie wydaje sie, ze
    > student moze skorzystac z podlaczenia.

    No i nauczycielka nie miała prawa tak postąpić, bo to nie jej prywatna
    szkoła. A może to kochanka dziekana? A może nie miała innych podstaw,
    żeby chłopaka udupić to się wyżyła na nim za to gniazdko.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w