  • 21. Data: 2007-08-26 20:30:04
    Temat: Re: Wyrzuciłem byłą dziewczynę z domu i mam problem z OC :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > A kto to kupi.

    No piszę - z lombardu albo firmy windykacyjnej. Za ułamek wartości na
    pewno się skuszą, a potem będą tak namolni, że ona się pewnie da namówić
    na odkupienie ich udziału :)

    > Ale można spróbować pod budką z piwem.
    > Taką małą darowiznę sporządzić, a na piwo dać pod stołem.

    Albo tak.

    > Dziewczyne szlag trafi jak będzie chciała coś z samochodem zrobić.

    Ano :)

    Ba! Jakby np. ten samochód rozbiła, to przecież potem taki menel spod
    budki może ją ścigać o zwrot tych 10% wartości :)

  • 22. Data: 2007-08-26 20:36:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Katanka pisze:

    > Nie wiem co robić, pomóżcie :(

    1. ile jest wart samochód?
    2. znajduje się w posiadaniu dziewczyny?
    3. jak głupia jest dziewczyna?
    4. jak bardzo wkurzona jest na ciebie?

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 23. Data: 2007-08-26 20:37:08
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 22:13:05 +0200, Johnson napisał(a):

    > A czemu miałbym korygować głupoty ?

    moze dlatego, ze twierdzisz ze to glupoty? czy ty z tych co to "jestem
    bardzo madry i wiem, ale nie powiem?"
    --
    marcin

  • 24. Data: 2007-08-26 20:38:29
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 14:43:38 -0500, witek napisał(a):

    > A potem zapłać 500 euro za każdy rok bez OC.

    A nie beda placic zaleznie od tego ile maja wlasnosci? Ona 90% kary, a on
    10? W koncu to jej (w wiekszosci) samochod jezdzi bez oc

    --
    marcin

  • 25. Data: 2007-08-26 20:39:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Katanka pisze:

    > Nie wiem co robić, pomóżcie :(

    1. ile jest wart samochód?
    2. znajduje się w posiadaniu dziewczyny?
    3. jak głupia jest dziewczyna?
    4. jak bardzo wkurzona jest na ciebie?
    5. czy chcesz ten samochód dla siebie?

  • 26. Data: 2007-08-26 22:02:42
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Johnson wrote:

    > 1. ile jest wart samochód?

    około 17 tysiaków

    > 2. znajduje się w posiadaniu dziewczyny?

    tak

    > 3. jak głupia jest dziewczyna?

    nie głupia :)

    > 4. jak bardzo wkurzona jest na ciebie?

    oj bardzo

    > 5. czy chcesz ten samochód dla siebie?

    Absolutnie nie chę :) chce tylko móc nie płacic tego oc i być ok z prawem :)
    no i wreszcie ją wymeldować z mieskzania, choć w urzędzie mówią mi, ze to
    niełatwe ;) Ale to inna bajka ;)

    --
    Katanka
    www.MojeJamniki.pl

  • 27. Data: 2007-08-26 22:06:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 22:01:59 +0200, Katanka napisał(a):

    > Byłem w PZU i powiedzieli, że sa potrzebne oba podpisy, gdyz auto ma 2
    > właścicieli :)

    TY nie chodź do PZU się pytać, tylko złożyć pisemne wypowiedzenie umowy,
    koniecznie z potwierdzeniem "wpłynęło <data>" na kopii.

    Ewentualnie, wysłać poleconym.

    p. m.

  • 28. Data: 2007-08-27 00:03:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > A nie beda placic zaleznie od tego ile maja wlasnosci? Ona 90% kary, a on
    > 10? W koncu to jej (w wiekszosci) samochod jezdzi bez oc

    Raczej solidarnie, czyli na kogo wypadnie na tego bęc.
    Potem mogą sie między sobą dochodzić.

  • 29. Data: 2007-08-27 00:05:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Katanka wrote:

    > Absolutnie nie chę :) chce tylko móc nie płacic tego oc i być ok z prawem :)
    > no i wreszcie ją wymeldować z mieskzania, choć w urzędzie mówią mi, ze to
    > niełatwe ;) Ale to inna bajka ;)

    Jeśli tam już faktycznie nie mieszka to idziesz do urzędu mówisz, że
    dziewczyna się wyprowadziła i niedopełniła obowiązku wymeldowania się i
    chciałeś ją wymeldować w trybie administracyjnym.
    Zresztą masz taki obowiązek.
    Reszta należy do urządu.

  • 30. Data: 2007-08-27 00:06:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No piszę - z lombardu albo firmy windykacyjnej. Za ułamek wartości na
    > pewno się skuszą, a potem będą tak namolni, że ona się pewnie da namówić
    > na odkupienie ich udziału :)

    Oni też tego nie kupią, bo co im po 10% samochodu.

    > Ba! Jakby np. ten samochód rozbiła, to przecież potem taki menel spod
    > budki może ją ścigać o zwrot tych 10% wartości :)

    Może.