  • 1. Data: 2007-08-26 12:19:11
    Temat: Państwo kontrolowane
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Już chyba nikt trzeźwo myślący w Polsce nie ma wątpliwości, że przyspieszone
    wybory parlamentarne są faktem i to długo wcześniej zaplanowanym przez
    aparat władzy. Organizacja pod nazwą PiS stworzyła w przeciągu swych dwóch
    lat reżimowych rządów niewyobrażalny system inwigilowania narodu i
    sterowania nim. Wciągnięcie przez organizację PiS do koalicji rządzącej LPR
    i Samoobrony miały w zamiarze spenetrowanie tych ugrupowań i wysadzenie ich
    w "powietrze", przeciągając ich członków i elektoratu na stronę reżimu PiS,
    bądź teź faktycznego koalicjanta układu PO. Do realizacji tego celu, układ
    organizacji PiS i PO zamierzają także wprowadzić zmianę w konstytucji, w
    której zapisano by, że osoby karane ze względów politycznych, bądź ze
    względu na wyrażanie swoich krytycznych wobec reżimu władzy poglądów nie
    będą mogły kandydować do parlamentu obu izb.
    I tak, już z początkiem 2006 roku nasiliły się inwigilacje i prześladowania
    narodowych ugrupowań, przede wszystkim PPN i jej członków, oraz jej
    sympatyków jak ja na przykład. Planuje się na nas wydać pokazowe wyroki,
    które z jednej strony mają reżimowi przyspożyć poparcie elaktoratu tzw.
    "multikulturowego, tolerancyjnego i filosemickiego", a z drugiej strony mają
    za zadanie wyeliminowanie zagrożenia, jakim jest odrodzenie się prwdziwie
    narodowościowego ruchu polskiego, zagrażającego bytowi syjonistów w Polsce.
    Żeby nie wzbudzić podejrzeń u skolowaconego społeczeństwa polskiego,
    zagraniczne ośrodki syjonistyczne robią zamęt, i rozpowszechniają kłamstwa o
    rzekomym antysemityźmie PiS, a także urabia się bezpodstawnie opinię, że PiS
    jest nastawiona antyniemiecko, w domyśle w dobrej wierze i dla dobra
    Polaków. W rzeczywistości są to niczym nie podparte twierdzenia, albowiem
    PiS solidaryzuje się jak żadna inna organizacja z Żydami i żydostwem na
    całym świecie. Przykładów uległości, a raczej podległości nie muszę chyba
    wymieniać, zarówno tych wobec żydostwa, jak i tych wobec Niemiec.

    Pan Leszek Bubel miał jednak rację, podejrzewając Adama Gmurczyka i jego
    organizację o kryptosyjonizm. Nie dalej jak dwa dni temu, co idealnie zgrywa
    się z tym co pisałem na początku o zaplanowanej kampanii wyborczej, na moim
    osiedlu zauważyłem dwóch młodych chłopaków, dosłownie pod moim domem
    spryskujących czarnym sprayem przez szablon tekturowy logo NOPu, i tak po
    całym osiedlu. Gdy ich zapytałem czy zdają sobie z tego sprawę, że mogą być
    wykorzystywani i manipulowani przez Żydów w celu rozbijania ruchu narodowego
    w Polsce, nie potrafili mi dać na to odpowiedzi. Widać, że agitacja i
    kampania wyborcza ruszyła całą parą i to na wszystkich frontach.

    Jak bardzo reżim syjonistów z PiSu boi sie wolnej Polski!

    boukun

  • 2. Data: 2007-08-26 15:10:55
    Temat: Re: Państwo kontrolowane
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > bądź teź faktycznego koalicjanta układu PO. Do realizacji tego celu, układ
    > organizacji PiS i PO zamierzają także wprowadzić zmianę w konstytucji, w

    a wszyscy sa sterowani przez obcych!

  • 3. Data: 2007-08-26 15:20:20
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    gardziej pisze:

    > a wszyscy sa sterowani przez obcych!

    Żydów!!! Ten pan, który na nieszczęście posiadł umiejętność korzystania
    z usenetu jest ofiarą Żydów. Ofiarą obcych jest na przykład doktor Jan
    Pająk.

  • 4. Data: 2007-08-26 15:35:30
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > z usenetu jest ofiarą Żydów. Ofiarą obcych jest na przykład doktor Jan
    > Pająk.

    Jak na razie tylko jego kot!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 5. Data: 2007-08-26 15:44:08
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Juzek Kocimientka wrote:

    > Żydów!!! Ten pan, który na nieszczęście posiadł umiejętność
    > korzystania z usenetu jest ofiarą Żydów. Ofiarą obcych jest na
    > przykład doktor Jan Pająk.

    Protestuję przeciwko tak jawnej dyskryminacji cyklistów i masonów :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2007-08-26 17:15:28
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    rezist.com pisze:

    > Jak na razie tylko jego kot!

    Faktycznie - dr Pająk póki co dzielnie się broni. Nie wiadomo tylko jak
    długo bo póki co mam wrażenie, że jest już ostatnim bastionem oporu.

  • 7. Data: 2007-08-26 17:16:18
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Protestuję przeciwko tak jawnej dyskryminacji cyklistów i masonów :)

    Cykliści i masoni są ZAWSZE gdzieś tam w tle i STERUJĄ. Zapytaj
    dowolnego znawcę masonerii i cyklizmu.

  • 8. Data: 2007-08-28 14:02:01
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Juzek Kocimientka wrote:

    > Żydów!!! Ten pan, który na nieszczęście posiadł umiejętność korzystania
    > z usenetu jest ofiarą Żydów. Ofiarą obcych jest na przykład doktor Jan
    > Pająk.

    hmm, a może Żydzi to też obcy? a może takie hybrydy człowieka i Obcego?

    może tak należy rozumieć biblijny zapis o "Narodzie Wybranym"?

    tym bardziej, że pogłoski krążą, że masoni teraz współpracują z Obcymi

    --
    Seryozha

  • 9. Data: 2007-08-28 14:04:00
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    boukun wrote:
    > Wciągnięcie przez organizację PiS do koalicji rządzącej LPR
    > i Samoobrony miały w zamiarze spenetrowanie tych ugrupowań i wysadzenie
    > ich w "powietrze"

    NO TO CHYBA NAGRODA NOBLA PISowi SIĘ NALEŻY !!!!!!!!!!

    nikt inny tego nie umiał dotąd dokonać :>

    --
    Seryozha